شناسهٔ خبر: 66032609 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۹ فروردین

در این بخش چند خبر کوتاه از شهرستان‌های خراسان رضوی را می‌خوانید.

صاحب‌خبر -
اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۹ فروردین
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، بازرسی از واحد‌های صنفی و اصلاح شبکه فرسوده آب، بخشی از عناوین خبر‌های کوتاه شهرستان‌های خراسان رضوی است.
 
بازرسی از واحد‌های صنفی تربت حیدریه
 
به منظور کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار، ۵۰۸ مورد بازرسی در قالب گشت‌های مشترک از واحد‌های صنفی شهرستان تربت حیدریه انجام شد.
 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تربت حیدریه گفت: در این بازدیدها، ۳۵ واحد متخلف، شناسایی و ضمن تکمیل پرونده تخلف، برای رسیدگی نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
 
ملکی افزود: در مدت اجرای طرح نظارتی، ۲۱ فقره شکایت تخلفات اقتصادی به صورت کتبی و حضوری دریافت و توسط کارشناسان اداره بررسی و پیگیری و در مجموع مبلغ ۴۲۱ میلیون و ۶۵۴ هزار ریال به شاکیان مسترد شد.
 
وی ادامه داد: مهمترین تخلفات کشف شده شامل گرانفروشی، درج نکردن قیمت و نرخنامه، صادر نشدن صورتحساب، تقلب و کم فروشی، قاچاق کالا و عرضه کالا‌های غیربهداشتی و انجام ندادن تعهدات صنفی بوده است.
 
آغاز عملیات اصلاح شبکه فرسوده آب روستای علی آباد خواف 
 
عملیات اصلاح ۸۰۰ متر از شبکه فرسوده آب شرب روستای علی آباد بخش جلگه زوزن شهرستان خواف با مشارکت دهیاری و مردم این روستا آغاز شد.
 
مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: این طرح با هدف افزایش کیفیت و پایداری آب شرب، نوسازی شبکه فرسوده و جلوگیری از هدر رفت آب با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال اجرا می‌شود.
 
محسن چهکندی افزود: در این طرح، لوله‌های فرسوده با لوله‌های جدید ۱۱۰، ۷۵ و ۶۳ میلی متری پلی اتیلن تعویض و انشعابات مشترکان نیز استانداردسازی و نوسازی خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه این طرح عمرانی در مدت دو ماه به پایان می‌رسد و اهالی روستای علی آباد بخش جلگه زوزن از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد، افزود: با پیگیری‌های فرماندار خواف، شاهد اجرای طرح‌های عمرانی متعددی در حوزه آبرسانی در روستا‌های بخش جلگه زوزن هستیم.

نظر شما