شناسهٔ خبر: 66022360 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درخواست سرمربی شمس آذر از فدراسیون برای بازگرداندن سه امتیاز کسر شده

اصفهان-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: امسال شاهد بودیم برخی تیم‌ها که از قوانین مالی وضع شده تخطی کردند و بازی جوانمردانه مالی را رعایت نکردنددر نهایت کسر امتیاز آن ها بخشیده شده و انتظار داریم کمیته استیناف با رافت سه امتیاز کسر شده از تیم ما را برگرداند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید دقیقی شامگاه شنبه در نشست مطبوعاتی پس از دیدار تیم‌های «ذوب آهن» اصفهان و «شمس آذر» قزوین در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال افزود:امشب شاهد مسابقه‌ای فوق تاکتیکی، باکیفیت و با موقعیت‌های متعدد گلزنی بودیم که هر ۲ تیم می‌توانستند در آن به گل برسند و پیروز میدان شوند.

وی ادامه داد: محمد ربیعی ، سرمربی ذوب آهن یکی از مربیان خوب کشورمان است و ۲ تیم در دقایق مختلف بازی، تاکتیک‌های خود را عوض می‌کردند ولی ما باهوش‌تر بازی کردیم و از موقعیت‌ها بهره بیشتری بردیم.

وی اظهار داشت: «ذوب آهن» می‌توانست گل تساوی را به ما بزند و البته ما نیز می‌توانستیم به گل سوم نیز برسیم.

وی افزود: از عوامل باشگاه «ذوب‌آهن» اصفهان بابت پذیرایی خیلی خوبی که از ما داشتند و زمین تمرینی که به ما برای تمرین دادند، تشکر می‌کنم و این مساله نشان داد «ذوب‌آهن» باشگاهی فرهنگی - ورزشی است و دوست دارد بازی در شرایط جوانمردانه برگزار شود.

دقیقی با اشاره به غیبت تماشاگران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بیان کرد: جای تماشاگران در ورزشگاه خالی بود و اگر آنها در ورزشگاه بودند، از مسابقه لذت می‌بردند. به شرافت بازیکنان خودم و سایر عوامل باشگاه درود می‌فرستم. همه یکدل بودیم که سال نو را با قدرت آغاز کنیم و شاید امروز یکی از بهترین روزهای زندگی من باشد. به بازیکنانم می‌گویم شما شایسته‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران هستید و جایگاه شما خیلی بالاتر از این‌هاست.

دقیقی به شرایط شمس آذر از ابتدای لیگ اشاره کرد و گفت: فصل را با منفی شش امتیاز آغاز کردیم و در ادامه توانستیم رضایت یک تیم را بگیریم و در ادامه از هفته سوم لیگ برای ما با منفی سه امتیاز شروع شد که جبران این امتیازات خیلی سخت است و دیدید استقلال خوزستان تا هفته نهم تنها چهار امتیاز داشت.

وی اظهار داشت:دلیل کسر امتیاز از تیم ما کوتاهی بود و ما نه در این فصل و نه در فصل گذشته در حق سایر تیم ها اجحاف نکردیم و با احترام به مدیران فدراسیون فوتبال، باید بگویم امسال شاهد بودیم برخی تیم‌ها از قوانین مالی وضع شده تخطی کردند و بازی جوانمردانه مالی را رعایت نکردند ولی امتیازات این تیم‌ها برگشت و آنها در نهایت در حالت برابر با هم قرار گرفتند.

دقیقی افزود: تیم ما درخواست بازگشت سه امتیاز کسر شده را به کمیته استیناف ارسال کرده و امیدواریم با رفعت در این خصوص تصمیم گیری شود تا امید به تیم ما برگردد.

وی در ادامه با اشاره به جدا شدن پنج بازیکن اصلی تیم شمس آذر بین ۲ نیم فصل افزود، ما برای جبران هزینه ها این کار را کردیم ولی برای جایگزینی نفرات جدا شده به جوانان اعتماد کردیم و امشب دیدید یکی از این جوانان مجتبی فخریان امشب گلزنی کرد.

وی در انتها رمز موفقیت تیم ها را تمرین،ممارست و پیگری اهداف برشمرد و گفت جوانگرایی در تیم ملی فوتبال توسط سرمربی تیم آغاز شده و خلق موقعیت های زیادی که این تیم انجام می دهد نشانه برنامه داشتن این تیم است و امیدواریم فوتبال ایران بیش از پیش در همه رده های ملی ، امید و باشگاهی موفق باشد تا مردم نیز بیشتر از فوتبال لذت ببرند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال «ذوب آهن» اصفهان و «شمس آذر» قزوین شامگاه شنبه در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه فولادشهر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم «شمس آذر»، «ذوب آهن» را با نتیجه ۲ بر صفر و با گل های حسین گودرزی (دقیقه ۴۴) و مجتبی فخریان (دقیقه ۸۵) شکست داد.

دیدار رفت این ۲ تیم در شرایطی در ورزشگاه سردار جنگل برگزار شد که در پایان این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم فوتبال «ذوب‌آهن» اصفهان همراه بود.

شمس‌آذر در ۵ بازی اخیر خود یک پیروزی داشته و در ۳ بازی برابر حریفان متحمل شکست شده است.

نظر شما