شناسهٔ خبر: 66021754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مراسم استقبال و وداع با شهید جهان بیکی در کلاله + فیلم

گنبدکاووس- ایرنا- مراسم استقبال و وداع با پیکر شهید «جواد جهان‌بیکی» از شهدای مرزبانی حادثه تروریستی ۱۶ فروردین «چابهار» با حضور اعضای خانواده، بستگان، جمع زیادی از مردم و مسوولان در زادگاهش روستای «کوسه» شهرستان کلاله درشرق استان گلستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که شنبه شب در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) شهرک میلاد روستای کوسه برگزار شد، جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی استان گلستان و شهرستان کلاله و دوستان و آشنایان شهید جهان بیکی نیز حضور داشتند.

قرائت قرآن و مداحی از مهمترین بخش‌های این مراسم بود.

مطابق برنامه‌ریزی انجام شده، قرار است مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید جهان‌بیکی، فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ماه از محل ستاد انتظامی شهرستان کلاله به سمت آرامستان این شهرستان برگزار شود.

همچنین صبح و ظهر امروز هم مراسم استقبال و وداع با پیکر شهید جهانی بیکی ابتدا در ستاد انتظامی استان گلستان و سپس در ستاد انتظامی شهرستان کلاله برگزار شد.

مراسم استقبال و وداع با شهید جهان بیکی در زادگاهش کلاله + فیلم انتظار همسر و مادر شهید جهان بیکی برای استقبال از پیکر شهید

ستوان سوم شهید «جواد جهان‌بیکی» چهارشنبه هفته گذشته (۱۶ فروردین) در درگیری و حملات تروریستی نیروهای جیش الظلم در مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان در شهرستان چابهار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید جهان‌بیکی، دومین شهید مرزبانی کشور از استان گلستان در سال جدید است و از این شهید والامقام ۲ فرزند پسر ۱۸ ماهه و چهار ماهه به یادگار مانده است.

پیش از این در ۶ فروردین ماه امسال نیز سرهنگ شهید «محمدمهدی نجاتی‌نیا» از گلستان در درگیری با اشرار در شهرستان میرجاوه به شهادت رسیده بود.

شهرستان کلاله افزون بر ۱۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما