شناسهٔ خبر: 66012502 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت:

حضور دو تن از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در بین شهدای مقاومت

رییس دانشگاه آزاد اسلامی از حضور دو تن از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در بین شهدای مقاومت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی طهرانچی در مراسم دیدار نوروزی رییس دانشگاه آزاد با کارکنان این دانشگاه که صبح امروز در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد، گفت: دانشگاه آزاد به عنوان یک مولود انقلاب اسلامی مسیر خوبی را در چهل سال اول زندگی خودش در گام انقلاب اسلامی طی کرد و حضرت آقا به عنوان دستاورد های نظام به نیکی از دانشگاه آزاد یاد کردند.

سال های اخیر سال های بازگشت امید به دانشگاه آزاد اسلامی بود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی افزود:با یک تحول و با یک برنامه تحولی دانشگاه وارد گام دوم شد و بلاشک عزیزانی که از نزدیک به مسائل دانشگاه آزاد اسلامی واقف هستند می دانند که این سال های اخیر نماد بازگشت امید به خانواده دانشگاه آزاد اسلامی و جوانان کشور بوده است.

طهرانچی گفت: در هر سال جدید لازم است دقیق تر و دقیق تر مسائل را نگاه کنیم و بدانیم نکاتی که بایستی در تحول پیگیر آن ها باشیم کجا قرار دارد.

طهرانچی ادامه داد: واقعیت این است که این ایام و روزها و امسال نمی شود از سال نو و عید صحبت کرد و یادی از مردم مقاوم غزه که در آستانه یک تغییر بنیادی در نظام سیاسی دنیا هستند نکرد.

رییس دانشگاه آزاد گفت: در ماه مبارک رمضان که همه ما می دانیم این ماه خاص را چگونه به عبادت بپردازیم ،مردم غزه علاوه بر توجه به ماه رمضان با بمب های نظام سلطه مواجه بودند و نمی شود گفت فقط و فقط رژیم صهیونیستی، رژیم صهیونیستی مولودی دارد که این مولود این گونه دارد به عنوان فرزند نظر کرده نظام سلطه عمل می کند در جسارت حمله به کنسولگری ایران در سوریه با این موضوع مواجه بودیم.

حضور دو تن از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در بین شهدای مقاومت

طهرانچی گفت: از ابتدای سال در جمع شهیدان مدافع حرم و مقاومت دو شهید از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند که شهید بهروز واحدی دانشجوی واحد شبستر و شهید روزبهانی دانشجوی واحد بروجرد بودند.

روز قدس مصداق بارز کلمه طیب

وی ادامه داد: امیدواریم این سنگ بنایی که حضرت امام خمینی (ره) با نگاه توحیدی و خرد ورزانه‌ تحت عنوان روزی که روز مبارزه با ظلمت نظام سلطه و رژیم صهیونیستی گذاشتند و مردم دنیا در راهپیمایی دیروز بسیار خوب به جا آوردند به عنوان مصداق بارز کلمه طیب است ثابت و استوار بماند.

باید بین جامعه و صنعت یک پل ایجاد بشود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه باید با جامعه ارتباط برقرار کند در دیدار نوروزی سال قبل هم گفتم دانشگاه باید به صورت پلتفرمی پیش برود و امسال در ادامه آن باید بین جامعه و صنعت یک پل ایجاد بشود و دانشگاه باید سکوی مبدل دانایی به توانایی باشد.

باید ارتباط متقابل بیشتری بین نهاد دانایی و نهاد توانایی ایجاد شود

وی افزود: دانشگاه نهاد دانایی بخش است ولی بازار نهاد توانایی بخش است توانایی وقتی بروز می کند که فرد وارد مرحله مسابقه و عمل بشود و توانایی فقط یک رابطه خطی نیست باید ارتباط متقابل بیشتری بین نهاد دانایی و نهاد توانایی ایجاد بشود.

نظر شما