شناسهٔ خبر: 66009493 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سیدهاشم صفی‌الدین:

رژیم صهیونیستی قدرت کنترل اوضاع را از دست داده است

معاون سید حسن نصرالله گفت: دشمن صهیونیستی گیج و سردرگم شده و قدرت کنترل اوضاع را از دست داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «سیدهاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان طی گفت‌وگویی تاکید کرد: عملکرد مقاومت به گونه‌ای است که دستاوردها و تجربه‌ها و پیروزی‌های بسیار زیادی را محقق کرده است، اما اشغالگران اسرائیلی در حال حاضر دچار سردرگمی و فروپاشی هستند.

صفی‌الدین در این گفت‌وگوی تلویزیونی تاکید کرد که عملیات مبارک طوفان الاقصی بزرگ و مهم است و این جنگ یک فعالیت جهادی موفق و بسیار پیروز خواهد بود.

وی ادامه داد که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نخواهد توانست نقص و ضعف موجود در سرزمین‌های اشغالی را اصلاح کند و دشمن در حال حاضر قدرت کنترل اوضاع جنگ را از دست داده است و ارتش اشغالگر اسراییلی دچار تشتت و سردرگمی شده و هیچ طرح و برنامه منظمی برای جنگ ندارد.

صفی‌الدین سطح مقاومت را قدرتمند و منظم و یکپارچه خواند و تاکید کرد که هماهنگی و همکاری بین بخش‌های مختلف محور مقاومت بسیار بالا است. دشمن صهیونیستی محاسبات خاصی در مورد مقاومت لبنان دارد و حزب‌الله لبنان سلاح‌های بسیار پیشرفته‌ای دارد که آن را به یک جبهه قوی تبدیل کرده است.

این عضو ارشد حزب الله تاکید کرد: کثرت تهدیدات دشمن نشان دهنده میزان ناتوانی و ضعف آن‌ها است و اسرائیل خسته است و نمی‌تواند هیچ دستاورد میدانی داشته باشد.

صفی‌الدین ابراز داشت: حزب‌الله درخواست آمریکایی‌ها مبنی بر عدم پشتیبانی از مقاومت در غزه را رد کرده است، چرا که کشورهای غربی و آمریکا توجهی به واقعیت‌ها ندارند، بلکه منافع خود را دنبال می‌کنند. آنها بعد از چند ماه متوجه شده‌اند که نتانیاهو ضعیف است و باعث سردرگمی ارتش شده و هیچ هدف مشخصی برای آنها در جنگ ترسیم نکرده است.

وی ادامه داد: ملت‌های عربی و اسلامی بیدار و زنده هستند، ولی نیازمند کسی هستند که تعامل خوبی با آن‌ها داشته باشد.

معاون سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی هیچ هدفی جز کشتار زنان و کودکان در غزه محقق نساخته و جنگ را باخته است، اما می‌خواهد اعلام شکست خود را به تعویق بیندازد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما