شناسهٔ خبر: 66002560 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید بر توسعه فرهنگ گردشگری همزمان با توسعه صنعت گردشگری

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باید ضوابطی را هماهنگ با فرهنگ ایرانی- اسلامی تدوین و در مکان‌های گردشگری اجرا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به موفقیت فارس در کسب پربازدیدترین اماکن گردشگری در نوروز امسال گفت: انتظار می‌رود به موازات توسعه صنعت گردشگری فرهنگ گردشگری نیز رشد کند.
آیت الله دژکام افزود: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باید ضوابطی را هماهنگ با فرهنگ ایرانی- اسلامی تدوین و به یک شکل در مکان‌های گردشگری اجرا کند تا گردشگران داخلی و خارجی دچار چندگانگی نشوند.
وی با اشاره به اینکه دولت برای جذب ۱۵ میلیون گردشگر خارجی برنامه‌ریزی کرده است، گفت: این گردشگران اگر ناهماهنگی‌ها را ببینند تحفه‌ای از ایران نخواهند برد.
آیت الله دژکام گفت: هدف‌گذاری خوبی صورت گرفته  و درآمد برای کشور دارد، اما در چارچوب و ضابطه خوب است، اما وقتی هیچ ضابطه‌ای نیست، زبان ما برای توقع داشتن و مطالبه کردن، باز است، پس توقع داریم در چهارچوب اسلامی، یک گردشگری حلال و پاکیزه برای مردم تنظیم کنند.

<div id="video-display-embed-code_10974674"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4198546/10974674?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما