شناسهٔ خبر: 65998501 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

راهپیمایی روز قدس پشتوانه مجاهدان غزه است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: راهپیمایی روز قدس پشتوانه ای محکم برای مجاهدان خط مقدم در غزه و مردم غیور فلسطین است.

صاحب‌خبر -

راهپیمایی روز قدس پشتوانه مجاهدان غزه است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز، حضور گسترده و پررنگ مردم در این راهپیمایی را معنی دار دانست و گفت: حمایت از مظلومان دستور اکید قرآن و اسلام است و بر این اساس نباید در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین و غزه ساکت نشست چراکه سکوت در برابر این وقایع ذلت دنیا و آتش آخرت را در پی خواهد داشت.

وی افزود: مردم مسلمان و مظلوم فلسطین ۷۵ سال تحت ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و انگلیس و برخی سران اروپا مواجه هستند و ۷۵ سال است که از خانه، کاشانه و زندگی خود آواره شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: اسرائیل، شروع کننده این جنایات بود و روباه پیر انگلیس ادامه دهنده و آمریکا تقویت کننده آن با تمام توان است که ارمغان آن فقر و فلاکت و غارت این مظلومان است.

امام جمعه زنجان گفت: آمریکا دشمن قدس و همه ادیان است و اعتنایی به ادیان ندارد و جز منافع خود چیزی را نمی‌بیند و جنایات و خیانت‌های رژیم صهیونیستی باعث شد امروز موضوع فلسطین روی میز افکار عمومی دنیا قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی به حمایت‌های آمریکا از اسرائیل در جنایات علیه مردم غزه اشاره کرد و افزود: ۸۰ هزار بمب تهیه شده از سوی آمریکا بر سر مردم غزه ریخته شده است و بیش از ۷۰ درصد از ۳۴ هزار شهید غزه کودکان و زنان بی دفاعی هستند که مشاهده شهادت و شکنجه آنها باید وجدان دنیا را بیدار کند.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب اسراییل در ۲ عرصه شکست مفتضحانه‌ای خورد، ادامه داد: ۱۵ مهر سال گذشته در طوفان الاقصی اولین شکست سنگین این رژیم بود و حدود ۶ ماه است با تشدید انواع جنایت به هیچ یک از اهداف خود نرسیده که این موضوع، شکستی بزرگ برای اسراییل غاصب است.

امام جمعه زنجان با تأکید بر حمایت و پشتیبانی هرچه بیشتر از فلسطین و به خصوص مردم غزه، ادامه داد: این دفاع و حمایت جزو سیاست اصولی ایران است و فلسطین مساله سیاسی نیست بلکه مساله عقیده، دل و ایمان است.

نظر شما