شناسهٔ خبر: 65998430 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده اسبق قرارگاه حضرت زینب سوریه:

آمریکا و اسراییل شکست اطلاعاتی و نظامی را پذیرفته اند

ورامین- فرمانده اسبق قرارگاه حضرت زینب (س) سوریه گفت: آمریکا و اسراییل شکست اطلاعاتی و نظامی را پذیرفته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رحیم نوعی اقدم در جمع مردم ورامین که به مناسبت راهپیمایی روز جهانی قدس گرد هم آماده بودند، گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام خمینی (ره) به نام روز قدس نامگذاری شده است و این بخاطر بسیج شدن جهان اسلام علیه جبهه کفر بود و انزجار خود را از رژیم جعلی اسرائیل اعلام کنند.

وی افزود: امروز به برکت خون شهدا و عظمت جبهه مقاومت آحاد مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند و حمایت از حقانیت و مظلومیت را سرلوحه امور خود قرار می‌دهند.

نوعی اقدم به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه اشاره کرد و گفت: آمریکا و اسرائیل با دو گردان عملیات کردند و این‌گونه شش ماه چهارمین ارتش دنیا را زمین گیر کرده اند و آنها اکنون شکست اطلاعاتی و نظامی را پذیرفته اند و این را هم بدانید هنوز دو گردان دیگر رزمندگان اسلام دست به عملیات نزده اند.

این مقام نظامی ادامه داد: تجهیزات نظامی و امنیتی اسرائیل در دنیا زبانزد است ولی حریف ایمان و اعتقاد و صبر یک مردم مقاوم در یک باریکه کوچک نشده است و به گواه کارشناسان شکست اسرائیل حتمی است و نشانه‌های را خود را این خفت و خواری با تظاهرات در خود اسرائیل برعلیه نتانیاهو بروز داده است.

فرمانده اسبق قرارگاه حضرت زینب (س) سوریه شهید کردن زنان و کودکان را یک حرکت منفور و شکست خورده در دنیا عنوان کرد و گفت: مقاومت مردم فلسطین باعث شده است جنگ از باریکه غزه خارج شود و ایستادگی این مردم باعث تکرار عاشورایی دیگر شد و جنگ منطقه‌ای را به دنبال داشته است هسته‌های مقاومت در کشورهای مختلف شیعی شکل گرفته است و باعث زمین گیر شدن جهان کفر شده است.

نوعی اقدم بیان کرد: آمریکا که خود را ابرقدرت دنیا می‌داند به وزیر امور خارجه ایران پیام می‌دهد که نگذارید موشک‌های جبهه مقاومت مواضع ما را تهدید کنند و این نشانه ترس دشمنان اسلام از قدرت ایران و حامیان آن می‌باشد.

وی افزود: یمن شاهرگ جبهه مقاومت است و باید به آمریکا و اروپا و اسرائیل گفت که شما عرضه ندارید با موشک‌های یمن مبارزه کنید چطور می‌خواهید با ایران مبارزه کنید و اکنون با این اقدام یمن، اهداف نظامی به اهداف تجاری، پزشکی و غذایی در جنگ تغییر کرده است.

فرمانده اسبق قرارگاه حضرت زینب (س) سوریه مقاومت را چاره پیروزی دانست و گفت: پیروزی نهایی قطعاً خون دادن و هزینه خواهد داشت و تأثیر شهدای فرزندان غزه و ایران را خیزش عمومی مردم دنیا در مقابل حاکمیت‌های خود است و امروز کل دنیا قیام کرده اند و تحسین می‌کنند که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حرف درست و دقیق را می‌زند و این فرمانده بر همه چیز در منطقه احاطه دارد و تدابیر ایشان ضربات جبران ناپذیری را بر دشمنان خواهد داشت.

نظر شما