شناسهٔ خبر: 65992852 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مهاباد؛ آماده راهپیمایی روز قدس و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

در آستانه راهپیمایی روز قدس، دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدماتی تمهیدات خود برای برگزاری این راهپیمایی را اعلام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، امروز و همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مهاباد و شهرهای سراسر ایران و همچنین بسیاری از شهرهای جهان برگزار می‌شود.

 راهپیمایی که پیش‌بینی می‌شود، امسال با حضور بیشتر مردم برای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین اقدام تروریستی اخیر این رژیم جنایتکار در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق برگزار شود. در همین راستا نیز دستگاه‌های مختلف تمهیداتی را برای برگزاری بهتر این مراسم و ارائه خدمات به راهپیمایان در نظر گرفته‌اند.

پلیس نیز اعلام کرده که مسئولیت تامین امنیت این مراسم را بر عهده دارد. در ادامه تمهیدات اتخاذ شده برای این روز در مهاباد تشریح شده است.

حجت‌الاسلام آقامحمدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد گفت: برای حمایت از آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز ۱۷ فروردین  ماه رأس ساعت ۱۰:۳۰ از میدان اقبال لاهوری (فلکه فرمانداری) آغاز می‌شود و با عبور از خیابان طالقانی غربی تا میدان شهرداری ادامه خواهد داشت.

بختیاریان، رئیس پلیس راهور مهاباد هم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه راهپیمایی روز قدس در معابر شهرستان را اعلام کرد و گفت: با توجه به تجمع مردم در میدان فرمانداری برای راهپیمایی روز قدس در این محل و برخی از مسیر‌های  منتهی به میدان شهرداری از ساعت ۸ صبح فردا محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_10970662"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4197932/10970662?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما