شناسهٔ خبر: 65984124 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در آستانه سالروز درگذشت سیروس قایقران

اکران فیلم پرویزخان در بندر انزلی

در آستانه بیست و ششمین سالگرد درگذشت کاپیتان اسبق تیم ملی و باشگاه ملوان زنده یاد سیروس قایقران و فرزندش راستین، فیلم سینمایی پرویزخان در بندرانزلی به اکران عمومی درآمد.

صاحب‌خبر -

اکران فیلم پرویزخان در بندر انزلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ قسمت‌هایی از فیلم سینمایی پرویزخان درباره زندگی ورزشی زنده یاد سیروس قایقران است که در آستانه بیست وششمین سالگرد درگذشت کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال و باشگاه ملوان بندرانزلی اکران شد.
در حاشیه این اکران از دختر زنده یاد پرویز دهداری سرمربی فقید تیم ملی ایران و همچنین پرویز قایقران پدر زنده یاد سیروس قایقران قدردانی شد.

علاوه بر حضور عموم شهروندان، اعضای باشگاه ملوان بندرانزلی، بازیکنان سابق تیم و فعلی و امید‌های این باشگاه و برخی از بازیگران فیلم شامل روزبه رئوفی، امیر دانشجو، سید ابوالفضل موسوی، امیرمهدی کوشکی، پیام پروین جاه و نصیر ساکی در این مراسم حضور داشتند.
سیروس قایقران متولد اول بهمن ۱۳۴۰ در بندرانزلی بود که ۱۸ فروردین سال ۱۳۷۷ درحالی که همراه فرزند، همسر و برادر همسرش با اتومبیل خود عازم تهران بود در حوالی امامزاده هاشم تصادف کرد که منجر به فوت وی و فرزندش راستین شد.

اکران فیلم پرویزخان در بندر انزلی اکران فیلم پرویزخان در بندر انزلی اکران فیلم پرویزخان در بندر انزلی اکران فیلم پرویزخان در بندر انزلی اکران فیلم پرویزخان در بندر انزلی اکران فیلم پرویزخان در بندر انزلی اکران فیلم پرویزخان در بندر انزلی اکران فیلم پرویزخان در بندر انزلی اکران فیلم پرویزخان در بندر انزلی اکران فیلم پرویزخان در بندر انزلی

نظر شما