شناسهٔ خبر: 65980381 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نانوایی اینترنتی در زنجان پلمب شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: نانوایی اینترنتی به دلیل گرانفروشی در این استان پلمب و نسبت به تخلفات رخ داده رسیدگی شد.

صاحب‌خبر -

رضا مظفری با بیان اینکه نانوایی اینترنتی در زنجان پلمب شد گفت: این واحد نانوایی در یکی از مناطق شهر زنجان به صورت اینترنتی هر قرص نان را به قیمت ۱۰ هزار ریال می‌فروخت.

این مسوول ادامه داد: بر این اساس پرونده گرانفروشی نان به ارزش ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی اظهار داشت: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر پرداخت ۲۷۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف به قطع سهمیه آرد به مدت یک هفته محکوم کرد.

مظفری گفت: رئیس شعبه تعزیرات حکومتی زنجان و بازرسان جهاد کشاورزی در بازرسی از واحد صنفی نانوایی در قالب گشت مشترک، گزارش تخلف گرانفروشی را در محل تنظیم و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان استان زنجان یادآور شد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته طرح نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان همچنان در حال اجراست که تا پایان همین ماه ادامه دارد.

نظر شما