شناسهٔ خبر: 65974246 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

سیدحسن نصرالله: آنچه در فلسطین و منطقه درجریان است، طوفان آزادگان است

اقتصادنیوز: دبیرکل حزب الله لبنان گفت: برخی در راستای خدمت به دشمن، بر هزینه‌های مقاومت تمرکز می‌کنند و دستاوردهای آن را نادیده می‌گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «سید حسن نصرالله» روز چهارشنبه درهمایش «تریبون قدس» که به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس با حضور رهبران و شخصیت های محور مقاومت به صورت ویدئو کنفرانس درحال برگزاری است افزود: آنچه در فلسطین و منطقه درجریان است، طوفان آزادگان است و امیدواریم گسترده‌تر و قدرتمندتر شود.

خبر مرتبط
واکنش هنیه به حمله اسرائیل به سفارت ایران/ آمریکا شریک تمام جنایات رژیم صهیونیستی است

اقتصادنیوز: رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) ضمن محکوم کردن حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق گفت: تجاوز و جنایت‌های رژیم صهیونیستی بدون پشتیبانی و مشارکت مستقیم آمریکا به این درجه از وحشی‌گری نمی‌رسید.

وی اضافه کرد: دشمن به قطعنامه های شورای امنیت و درخواست های کشورها و افکار عمومی و قوانین بین المللی اهمیتی نمی دهد.

نصرالله گفت: باید برای پیروزی در این نبرد و شکست دادن دشمن صهیونیستی و همه حامیان آن تلاش کنیم و این باید هدف ما باشد.

خبر مرتبط
سفیر ایران در سوریه:حق پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان محفوظ است

اقتصادنیوز: سفیر ایران در سوریه گفت: طبق قوانین بین‌المللی، حق پاسخ برای جمهوری اسلامی ایران نسبت به جنایت انجام شده از سوی اسرائیل محفوظ است.

وی با بیان اینکه جنگ ۳۳ روزه، طرح خاورمیانه جدید و طرح اسرائیل بزرگ را به شکست کشاند، تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی را در لبه پرتگاه سقوط و نابودی قرار داده است و نشانه این موضوع به مرور زمان آشکار می شود.

دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: باید بر اهمیت ثبات قدم و پایداری و ایمان به اینکه پیروزی قطعی است، تاکید کنیم و این مربوط به غزه و همه جبهه های پشتیبان و شرکت کننده در این نبرد است.

نظر شما