شناسهٔ خبر: 65970097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استقبال یک میلیون خوزستانی از پویش زندگی با آیه‌ها

مدیر مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: استقبال مردم استان از پویش زندگی با آیه‌ها خیلی خوب بوده به گونه‌ای که یک میلیون نفر با این پویش همراه شدند، آیات را دیدند و خواندند.

صاحب‌خبر -

استقبال یک میلیون خوزستانی از پویش زندگی با آیه‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام میلاد امینی موحد اظهار کرد: قرآن صرفاً کتابی نیست که ما به آن تبرک بجوییم و یک گوشه طاقچه خانه‌هایمان قرار دهیم بلکه کتاب زندگی است، کتابی که به فرموده خداوند متعال می‌تواند دنیا و آخرت ما را تضمین کند.

مدیر مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان با عنوان اینکه با اجرای پویش «زندگی با آیه‌ها» به دنبال آن هستیم که مردم را به سمت معارف قرآنی دعوت کرده و آنها را با معارف قرآنی آشنا کنیم، تصریح کرد: در این پویش نیز ۳۰ آیه انتخاب شده که قرار است به صورت ویژه روی آنها کار شود، تقریباً ۲۰ آیه کار شده و مردم از طریق تلویزیون، فضای مجازی، سامانه‌های پیامکی یا تبلیغات محیطی که در سطح استان در دیوار نگاره‌ها و تابلو‌ها نصب شده ارتباط برقرار کردند، همچنین در تارنما‌ها و پایگاه‌های خبری نیز پویش «زندگی با آیه‌ها» رواج پیدا کرده است.

حجت الاسلام امینی موحد اظهاران کرد: استقبال مردم از طرح «زندگی با آیه‌ها» خیلی خوب بوده و برخلاف چیزی که تخمین زده می‌شد در خوزستان تقریباً یک پنجم جمعیت استان یعنی حدود یک میلیون نفر با این پویش همراه شدند، آیات را دیدند و خواندند.

وی با اعلام اینکه آیات توسط اندیشمندان انتخاب شده است، عنوان کرد: کار را سخت نکردیم به دلیل اینکه مردم مشغولیت‌های خاص خودشان را دارند، اگر بتوانند در یک روز از ماه رمضان در کنار ختم جز قرآنی که دارند یک آیه را به صورت ویژه معرفتی کار کنند خیلی ارزشمند است؛ در کنار ترویج و تبلیغ نیز هدایایی در نظر گرفته شده که به علاقه‌مندان اهدا می‌شود.

مدیر مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: امیدواریم در سال آینده طرح با برکت، پرشورتر «زندگی با آیه‌ها» در استان برگزار شود، مردمی که در دوره اول شرکت کردند در دوره دوم با غنای بیشتری از محتوا‌ها بهره‌مند شوند.

وی در خصوص کار‌های انجام شده توسط مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: در خوزستان ۹۰ قسمت برنامه کوتاه تفسیر جذاب قرآن کریم با همکاری آقایان شوشتری نسب، عباسی اصل و ذوالفقاری تولید شده است، همچنین در تولید برنامه‌های سحر و افطار مشارکت داشتیم، انعکاس برنامه رسانه‌ای جزخوانی، تولید پنج بسته محتوای دیجیتال رسانه‌ای و در کنار آن برگزاری جلسه‌های مختلف تمهیدی برای اصحاب هنر و رسانه از جمله کار‌هایی بوده که توسط این مرکز صورت گرفته است.

نظر شما