شناسهٔ خبر: 65968182 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طی حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه:

مجیدی نژاد به سمت رئیس دادگستری ماهان منصوب شد

با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی اژه‌ای، رییس شعبه دوم دادگاه عمومی دادگستری بخش ماهان به سمت رئیس دادگستری ماهان منصوب شد.

صاحب‌خبر -

با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی اژه‌ای ریاست قوه قضائیه، رییس شعبه دوم دادگاه عمومی (حقوقی) دادگستری بخش ماهان به سمت رئیس دادگستری ماهان منصوب شد.

در حکم انتصاب محمد رسول مجیدی نژاد یزدی که به امضای حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی‌اژه‌ای، رئیس دستگاه عدلیه آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی، رسیدگی به محرومان و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.‌

آیین تودیع و معارفه رییس حوزه قضایی بخش ماهان عصر امروز با حضور حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از اعضای شورای قضایی استان و مسئولان محلی برگزار خواهد شد.

 مجیدی نژاد یزدی، دارای تحصیلات سطح دو حوزوی و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی می‌باشد.

وی پس از اتمام دوره کارآموزی قضائی در خرداد سال ۱۳۹۸ به سمت سرپرست دادگاه عمومی بخش گلباف منصوب و در سال ۱۴۰۰ عهده دار تصدی ریاست شعبه دوم دادگاه عمومی بخش ماهان شد و سپس در زمستان سال ۱۴۰۲ به سمت سرپرست دادگاه عمومی بخش ماهان منصوب شد.

 یوسف سبحانی رییس سابق دادگستری ماهان طی حکمی از سوی ریاست قوه قضاییه از این پس در سازمان بازرسی کل کشور به فعالیت قضایی خود ادامه خواهد داد.

نظر شما