شناسهٔ خبر: 65967824 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

عربستان بهشت پولشویی رئیس جنجالی فوتبال اسپانیا!

فارس

زد و بند رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا با سعودی ها برای سرمایه گذاری غیرقانونی فاش شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، «روبیالس با سوء استفاده مالی در عربستان زمین خرید»، این گزارش افشاگری امروز (چهارشنبه) نشریه کادیا سر درباره پرونده فساد مالی رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا است.روبیالس با اقدام غیراخلاقی اش نسبت به هرمسو، بازیکن تیم ملی بانوان اسپانیا بعد از قهرمانی در جام جهانی به یکی از چهره های مشهور دنیای فوتبال تبدیل شد.

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا ابتدا از کارش دفاع کرد ولی بعد از فشارهای زیاد افکار عمومی در نهایت مجبور به استعفا شد و از سوی فیفا هم برای مدت ۳ ماه از هر گونه فعالیت ورزشی محروم شد.

نشریه اسپانیایی می نویسد که روبیالس در زمان امضای قرارداد با فدراسیون عربستان برای برگزاری سوپرکاپ های اسپانیا به میزبانی ریاض از پستش سوء استفاده کرده است.

کادیا سر گزارش می دهد که روبیالس با پول های غیرقانونی(پولشویی) که از فوتبال اسپانیا کسب کرده در کشور دومینیکن سرمایه گذاری کرده و در عربستان هم زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر خریداری کرده تا یک ورزشگاه و هتل در این زمین تاسیس کند.نشریه موندو می نویسد که روبیالس در کشور دومینیکن اقامت گرفته ولی می خواهد این هفته به اسپانیا برگردد و طبق گزارش ها پلیس در صورت ورود او به کشور سریعا او را دستگیر می کند تا پرونده مالی اش را بررسی کند.

نظر شما