شناسهٔ خبر: 65953474 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همراه با تلویزیون در سومین شب قدر

در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه‌های سیما این مراسم را از اماکن مقدس و معنوی حرمین شریفین، تکایا و مساجد به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند

صاحب‌خبر -

همراه با تلویزیون در سومین شب قدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شبکه یک سیما مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و سومین شب قدر را از حرم مطهر امام رضا (ع) و صحن پیامبر اعظم (ص) پخش می‌کند.

دعای جوشن کبیر و مرثیه سرایی توسط حاج احمد واعظی و مصطفی موسوی انجام خواهد شد. سخنرانی و مراسم احیاء را هم حجت الاسلام مسعود عالی انجام خواهد داد.

شبکه دو سیما پوشش مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان را از حرم حضرت معصومه (س) و دعای جوشن کبیر را با نوای مهدی سلحشور پخش می‌کند و سخنرانی و مراسم احیا هم با کلام آیت الله میرباقری به روی آنتن شبکه دو می‌رود.

شبکه سه سیما قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه خوانی را با نوای میثم مطیعی در شب بیست و سوم، از آستان مقدس امامزاده قاضی الصابر (ع) روی آنتن می‌برد، همچنین مراسم احیا از حسینیه همدانی‌ها با سخنرانی حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان پخش می‌شود.

شبکه چهار سیما مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک را از مسجد مقدس جمکران با قرائت دعای جوشن کبیر و با نوای عباس حیدرزاده برای شب زنده داران پخش می‌کند و سخنرانی و مراسم احیا هم با کلام حجت الاسلام سیدحسین مومنی پخش می‌شود.

شبکه تهران سیما از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مراسم احیای شب بیست و سوم ماه رمضان را به روی آنتن می‌فرستد.

قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه سرایی با نوای حسن شالبافان پخش می‌شود و سخنرانی و مراسم احیا هم توسط حجت الاسلام حسینی خراسانی انجام می‌شود.

شبکه قرآن و معارف سیما مراسم احیاء سومین شب را از مصلای امام خمینی (ره ) با نوای محمدحسین سعیدیان، مهدی قربانعلی و محمدرضا پورزرگری پخش می‌کند، مداح احمد نیکبختیان و سخنران هم حجت الاسلام مهدی ماندگاری است.

شبکه آموزش از حرم حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) (ع) مراسم سومین شب قدر را پخش می‌کند.

قرائت دعای جوشن کبیر، مرثیه خوانی و مداحی نیز توسط مهدی سروری و مراسم احیا و سخنرانی توسط حجت الاسلام سیّدشرف الدین ملک حسینی روی آنتن می‌رود، همچنین قرائت دعای ابوحمزه با نوای حمید رمضان پور پخش می‌شود.

شبکه افق مراسم شب بیست و سوم را از هیأت حسینیه فاطمه الزهرا (س) میدان سپاه با مرثیه خوانی و قرائت دعای جوشن کبیر توسط علی قربانی، غلامرضا قاسمیان و سلیمی و سخنرانی آیت الله جاودان پخش می‌کند.

شبکه امید مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان را از حرم مطهر امام خمینی (ره) روی آنتن می‌برد.

قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج احمد خلف زاده و مرثیه خوانی توسط حاج مهدی منصوری و مراسم احیا توسط حجت الاسلام ادیب یزدی انجام می‌شود و سخنران هم رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت الله صادق آملی لاریجانی خواهد بود.

شبکه سلامت از حرم مطهر امام رضا (ع) مراسم شب احیای شب بیست و سوم را با مترجم (رابط ناشنوایان) پخش می‌کند.

سخنران هم حجت الاسلام حیدری کاشانی و مداح هم علی برادران خواهد بود.

نظر شما