شناسهٔ خبر: 65948925 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دعوت آیت الله نوری همدانی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری صدا و سیما

آیت الله نوری همدانی در پیامی با تاکید بر اهمیت مسئله فلسطین برای جهان اسلام از همه مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله نوری همدانی با صدور پیامی ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس بر اهمیت مسئله فلسطین برای جهان اسلام تاکید کرد و گفت: همان طور که حضرت امام خمینی فرمودند «رژیم صهیونیستی باید از میان برداشته شود» و رهبر معظم انقلاب هم به مکرر بیان کرده اند که رژیم صهیونیستی باید نابود شود به دلیل ایجاد زحمت و اخلال برای همه مسلمانان است که باید این رژیم سفاک از بین برود.

وی افزود: لازم است امسال هم در جمعه آخر ماه مبارک رمضان مسلمانان باید بیشتر به میدان بیایند و این رژیم کودک کش را که مشغول نقشه‌هایی برای مردم غزه مسلمانان است ناکام بگذارند.

این مرجع تقلید افزود: از همه مردم دعوت می‌کنیم که در راهپیمایی روز قدس حاضر شوند تا با حضور خود در ریشه کنی رژیم صهیونیستی سهیم باشند.

<div id="video-display-embed-code_10961230"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4195557/10961230?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما