شناسهٔ خبر: 65934486 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون عمرانی استاندار بوشهر:

حدود ۱۰ میلیون تردد در جاده‌های استان بوشهر ثبت شده است

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: ۹ میلیون و ۹۲۸ هزار تردد در جاده‌های این استان در طرح نوروزی امسال از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۰ فروردین امسال، ثبت شده است.

صاحب‌خبر -

محمدهادی رستمیان در بازدید از اماکن گردشگری استان بوشهر اظهار کرد: امسال تمهیدات لازم برای اماکن گردشگری اندیشیده شد و جمعیت زیادی از گردشگران وارد استان بوشهر شدند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به ثبت ۱۰ میلیون تردد در جاده‌های استان بوشهر خاطر نشان کرد: این میزان تردد خودرویی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۷ درصد رشد داشته است.

عبدالکریم اخترشناس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر نیز بیان کرد: در این مدت ۷۴۰ هزار دستگاه خودرو وارد استان شده و ۷۲۵ هزار دستگاه خودرو از استان خارج شده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: تردد‌های خودرویی در جاده‌های استان توسط ۶۰ دستگاه تردد شمار برخط ثبت شده است.

اخترشناس ادامه داد: پر ترددترین ورودی‌های بوشهر طی این مدت به ترتیب کنارتخته-دالکی، هندیجان-دیلم و پارسیان-عسلویه بوده است.

وی با اشاره به فعالیت ۲۸ مجتمع خدمات رفاهی در استان، بیان کرد: کاربران جاده‌ای می‌توانند از طریق تماس با مرکز ۱۴۱ یا سایت اینترنتی آن، از محل مجتمع‌ها در طول مسیر مطلع شده و با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به سفر خود اقدام کنند.

نظر شما