شناسهٔ خبر: 65933425 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

استاندار قم:

یوم‌الله ۱۲ فروردین تاریخ‌سازترین همه‌پرسی کشور در نخستین بهار انقلاب بود

«آقامیری» با صدور پیامی اعلام کرد: یوم الله ۱۲ فروردین روزی بود که اولین و تاریخ‌سازترین همه‌پرسی کشور در نخستین بهار آزادی و جشن رهایی از سال‌ها ستم و استبداد طاغوت برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از قم، «سید محمدآقامیری» استاندار قم به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

«یوم‌الله ۱۲ فروردین» یادآور یکی از مهم‌ترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی و مظهر مشارکت و اراده مردم در تعیین سرنوشت خود است.

روزی که اولین و تاریخ‌سازترین همه‌پرسی کشور در نخستین بهار آزادی و جشن رهایی از سال‌ها ستم و استبداد طاغوت برگزار شد و در پرتو رای اکثریت و قاطع ملت ایران، زمینه برای مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و استقرار حکومت دینی متکی بر ولایت‌فقیه و مبتنی بر آرای واقعی مردم فراهم گردید.

حضور آگاهانه و سرنوشت‌ساز مردم در هم پرسی یوم‌الله ۱۲ فروردین ۵۸ حماسه‌ای شکوهمند، درخشان و پرافتخار بود و خون تازه‌ای را در نهال نوپای انقلاب اسلامی جاری ساخت و اینک پس از سال‌ها از آن انتخاب سرنوشت‌ساز و با وجود همه مانع‌تراشی‌ها و دشمنی‌های نظام سلطه، جمهوری اسلامی ایران همچنان استوار و باصلابت، بر فراز قله رفیع عزت، اقتدار و سرافرازی ایستاده است.

این‌جانب ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۲ فروردین که امام راحل از آن به‌عنوان روز «امامت امت و روز فتح و ظفر ملت» یاد کرده‌اند، به مقام شامخ بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر ادای احترام داشته و امیدوارم انقلاب اسلامی در گام دوم خود و تحت هدایت‌های حکیمانه رهبری فرزانه حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و به پشتوانه حضور و مشارکت مردم، بالنده و پرفروغ‌تر از همیشه، در مسیر تعالی و پیشرفت گام بردارد.

انتهای پیام/

نظر شما