شناسهٔ خبر: 65931709 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

واکنش ایران به بمباران چادر‌های آوارگان فلسطینی در دیرالبلح

خبرگزاری فارس

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پی بمباران چادر‌های آوارگان فلسطینی در دیرالبلح، بر ممانعت فوری از استمرار این جنایات و پیگرد حقوقی و قضایی جنایتکاران صهیونیست توسط مجامع و نهاد‌های بین‌المللی تأکید کرد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (یکشنبه) ۱۲ فروردین در واکنش به بمباران چادر‌های آوارگان فلسطینی در دیرالبلح عنوان کرد: جنایات جنگی هولناک صهیونیست‌ها در نوار غزه در مقابل چشم جهانیان ادامه دارد. بمباران چادر‌های آوارگان فلسطینی در محیط بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلح که به شهادت و زخمی شدن جمع زیادی از فلسطینی‌ها منجر شد، جدیدترین جنایت رژیم کودک‌کُش اسرائیل است که همه قوانین و مقررات بین‌المللی را به سُخره گرفته است.

براساس اعلام منابع فلسطینی، در حمله امروز ارتش اسرائیل به چادر آوارگان و خبرنگاران فلسطینی در محوطه بیمارستان شهدا الاقصی در مرکز نوار غزه، تعدادی از شهروندان فلسطینی به شهادت رسیده و چندین نفر دیگر مجروح شده‌اند. برخی منابع فلسطینی گزارش داده‌اند دست‌کم ۴ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و ۱۷ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

ناصر کنعانی در همین ارتباط در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ممانعت فوری از استمرار این جنایات و پیگرد حقوقی و قضایی جنایتکاران صهیونیست، مسئولیت قطعی مجامع و نهاد‌های بین‌المللی و مطالبه افکار عمومی جهان است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی خاطرنشان کرد: جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ساکنان تحت محاصره نوار غزه، لکه ننگ ابدی و پاک نشدنی بر پیشانی حامیان ریاکار آن است.

برچسب‌ها:

نظر شما