شناسهٔ خبر: 65918640 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

از سه طبقه شدن میدان ونک تا تعطیل بودن موزه‌ها در ۱۳ فروردین

حنیف پی آفرین در ویژه‌های امروز به موضوع سه طبقه شدن میدان ونک، اجرای طرح ترافیک از ۱۴ فروردین، تعطیلی موزه‌ها در روز ۱۳ فروردین و بسته‌شدن پرونده بدهی‌های باشگاه پرسپولیس پرداخته.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، میدان ونک سه‌طبقه می‌شود. شهردار منطقه ۳ گفته: تونلی برای رفع ترافیک در محدوده چهارره جهان کودک طراحی شده که از تونل توحید نیز بزرگتر است. از بزرگراه شهید حقانی به سمت جهان کودک (شرق به غرب) تونلی را خواهیم داشت که این تونل از زیر میدان ونک و خیابان ملاصدرا عبور می‌کند. تونل در بزرگراه شهید چمران به روی سطح خواهد آمد و بالغ بر ۲ هزار متر طول مسیر آن خواهد بود. حمید جوانی میگه با این اتفاق سواره‌رو میدان ونک به پایین منتقل و خود میدان به یک پیاده راه تبدیل خواهد شد. در واقع در محدوه میدان ونک فضایی سه طبقه را خواهیم داشت.
---
اجرای طرح ترافیک از ۱۴ فروردین. به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا از روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳، همانند سنوات گذشته از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸:۰۰ اجرا می‌شود. افرادی که به صورت روزانه قصد ورود به محدوده طرح ترافیک را دارند، می‌توانند طرح خود را به صورت هفتگی، از روز چهارشنبه هفته قبل و یا به صورت روزانه رزرو کنند.
---
موزه‌ها ۱۳ فروردین تعطیل است. بنابر اعلام وزارت میراث فرهنگی، موزه‌ها، محوطه‌ها و اماکن تاریخی شش روز در سال تعطیل هستند که یکی از آن روزها، سالروز شهادت امام علی (ع) است. بر این اساس، دوشنبه (سیزدهم فروردین برابر با ۲۱ ماه رمضان) تمام این اماکن فرهنگی ـ تاریخی تعطیل هستند.
---
بسته‌شدن پرونده بدهی‌های باشگاه پرسپولیس. باشگاه امروز قبل از پایان مهلت قانونی، نسبت به تادیه بدهی‌های خود اقدام کرد و با پرداخت بدهی اسدی و مهدی‌خانی پرونده بدهی‌ها را بست. به این ترتیب، پرسپولیس برای اخذ مجوز حرفه‌ای، از این ناحیه مشکلی نخواهد داشت.

<div id="video-display-embed-code_10954657"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4194007/10954657?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما