شناسهٔ خبر: 65917796 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان اصفهان :

200 بقعه متبرکه استان اصفهان ميزبان رويدادهاي قرآني هستند

صاحب‌خبر -
200 بقعه متبرکه استان اصفهان ميزبان رويدادهاي قرآني هستند
خبرگزاری آریا- معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: 200 بقعه متبرکه همزمان با ماه مبارک رمضان در این استان میزبان رویدادهای قرآنی از جمله کرسی های تلاوت و جزخوانی هستند.
به گزارش خبرگزاری آریا در اصفهان ؛ حجت الاسلام ولی الله روان با اشاره به برنامه های ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت در بقاع متبرکه وآستان مقدس امامزادگان استان اصفهان اظهار داشت: 200 از این مراکز مذهبی میزبان رویدادهای قرآنی و تحویل سال نو هستند.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان با بیان اینکه جزخوانی روزانه قرآن کریم از جمله برنامه های ماه مبارک رمضان است، افزود: این مراسم در بقاع متبرکه شاخص به صورت تلویزیونی پخش می شود.
وی ادامه داد: جزخوانی قرآن کریم تا پایان ماه مبارک رمضان در 200 بقعه متبرکه استان اصفهان همه روزه با حضور قاریان محلی اجرا خواهد شد.
حجت الاسلام روان همچنین به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه اشاره کرد و اذعان داشت: این طرح که همزمان با سال نو و نوروز اجرا می شود میزبان مسافران و زائران بقاع متبرکه است.
وی ادامه داد: اجرای برنامه های فرهنگی، میزبانی از مسافران، ارائه مشاوره مذهبی و خدمات وقف در قالب این طرح اجرا می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان یادآورشد: نمایشگاه های فرهنگی عکس و پوستر، کتاب، حجاب و موضوعات مذهبی و اجتماعی نیز در قالب طرح آرامش بهاری برای بازدید مسافران برپا شده است.
وی با بیان اینکه مراسم تحویل سال در بقاع متبرکه اجرا می شود، خاطرنشان کرد: این مراسم در بخش زیادی از مراکز دینی و فرهنگی با اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی توام خواهد بود.
حجت الاسلام روانی اضافه کرد: زائران و مجاوران آستان مقدس امامزادگان از خدمات فرهنگی این ایام که بهار طبیعت و قرآن با همدیگر عجین شده بهره بگیرند.

نظر شما