شناسهٔ خبر: 65914597 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

باشگاهی بدون توقف!

فوتبال باشگاهی از امشب و با پایان فیفادی از سر گرفته می شود. بازی های امشب لالیگا و سری آ و بوندسلیگاه تماشایی است.

صاحب‌خبر -

همشهری آنلاین- همین که فیفادی تمام می‌شود، تیم‌های باشگاهی بدون اتلاف وقت به سراغ نبردهایشان در لیگ‌های مختلف می‌روند. امشب ساعت۲۳:۳۰، بارسا میزبان لاس پالماس خواهد بود. تیم ژاوی دوباره اوج گرفته تا بارسا بعد از چند سال به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برگردد. آنها هنوز نیم نگاهی هم با لالیگا دارند اما کمی بعید است بتوانند فاصله امتیازی با رئال مادرید را جبران کنند.

بارسا برای رسیدن به جمع ۸تیم برتر اروپا، ناپولی را شکست داد تیمی که امشب در سری آ میزبان آتالانتا خواهد بود. این فصل برای ناپولی، به تلخ‌ترین شکل ممکن سپری شده است. آنها بدترین عملکرد یک مدافع عنوان قهرمانی در تاریخ فوتبال ایتالیا را به نمایش گذاشته‌اند. این بازی از نظر رسیدن به سهمیه لیگ کنفرانس اروپا مهم به نظر می‌رسد. چرا که دو تیم در جدول رده بندی کاملا به هم چسبیده‌اند. امروز ۲بازی بزرگ دیگر هم در سری آ انجام خواهد شد. لاتزیو بعد از جدایی مائوریتسیو ساری، میزبان یوونتوس خواهد بود. این فصل برای هر دو تیم ضعیف‌تر و ناامیدکننده‌تر از حد انتظار سپری شده است. به نظر می‌رسد طرفداران هر دو باشگاه نیز خواهان پایان این فصل هستند. میلان هم باید در فلورانس با فیورنتینا مسابقه بدهد. روسونری همچنان نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده اینتر در جدول است اما بعید به نظر می‌رسد شانسی برای رسیدن به این تیم داشته باشد.

ساعت ۹ شنبه‌شب، بازی بزرگ در کلاسیکر نیز میان بایرن و دورتموند انجام خواهد شد. توخل نشان داده که راه شکست تیم سابقش را خوب بلد است. هر چند که بردن این بازی هم بایرن را به هیچ قیمتی به مدعی شماره یک قهرمانی بوندس لیگا تبدیل نمی‌کند. صدرنشین این لیگ که هنوز هم بدون شکست مانده، عصر امروز با هافنهایم بازی خواهد کرد. مسئله قهرمانی لورکوزن در آلمان، فقط مسئله زمان است. به نظر می‌رسد یک بایرنی سابق، سرانجام نوار قهرمانی‌های متوالی این تیم در بوندس لیگا را پاره می‌کند.

نظر شما