شناسهٔ خبر: 65907432 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اسراییل از نظر گفتمانی و نظامی شکست خورده است

خبرگزاری صدا و سیما

منتخب مردم قم در مجلس با بیان اینکه امروز همه از اسراییل نفرت دارند گفت: اسراییل امروز هم از جهت گفتمانی و هم نظامی شکست خورده است.

صاحب‌خبر -

اسراییل از نظر گفتمانی و نظامی شکست خورده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی پس از نماز جمعه پردیسان با گرامیداشت روز جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه امام به علمای سراسر کشور پیام می‌داد که اسرائیل بر تمام کشور سیطره دارد گفت: امام همه جا در جنایات رژیم پهلوی دست اسرائیل را در کار می‌دید؛ امام اسرائیل را عامل جنایت فیضیه می‌دانست.

وی افزود: امام خطر اصلی را صهیونیسم می‌دانست اولین کار امام پس از نظام‌سازی برخورد با اسراییل است. امام می‌دانستند که تا اینها هستند ما ثبات و آرامش پیدا نمی‌کنیم.

حجت الاسلام روانبخش با بیان اینکه اولین کار امام تشکیل سفارت فلسطین در محل سفارت اسراییل بود گفت: دومین کار امام اعلام روز قدس بود. امام اولین هسته مقاومت اسلامی را در دفتر خودش تشکیل داد، شهید موسوی و جوانان لبنانی را فراخواند و سپاه قدس را امام تشکیل داد و جهانی کرد.

وی افزود: با مهندسی امام، اسراییلی که روزی شعار نیل تا فرات می‌داد و تمام کشور‌های عربی را به شکست می‌کشاند، امروز در داخل فلسطین گرفتار بچه‌های مقاومت و حماس و جهاد اسلامی شده است.

روانبخش با بیان اینکه اسراییل امروز هم از جهت گفتمانی و هم نظامی شکست خورده است گفت: امروز همه از اسراییل نفرت دارند؛ شش ماه است که مقابل یک گروه فلسطینی زمین‌گیر شده است.

اسراییل از نظر گفتمانی و نظامی شکست خورده است

وی افزود: آنقدر تانک مرکاوا زده‌اند که برای پیشروی مجبورند اسرای فلسطینی را سپر تانکهایشان کنند! امروز غزه کربلاست. در کربلا ممکن است در اثر ظاهر یک پیروزی برای یزیدیان حاصل شده باشد، اما در واقع شکست خوردند.

روانبخش با تاکید بر استمرار مقاومت در غزه تا شکست اسراییل گفت: امسال روز قدس کار کارستانی رقم خواهد خورد. دیدار دیروز سران حماس و جهاد اسلامی با رهبری نشان داد که طرح و برنامه جدیدی در کار است. غرب همه هستی خودش را پای اسراییل آورده است.

نظر شما