شناسهٔ خبر: 65907269 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) در واکنش به جشن‌های نوروزی؛

کنترل فضا با نقش‌آفرینی بزرگان مدیریت شود

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) گفت: از بزرگان و همه کسانی که نقش‌آفرین هستند و تأثیرگذار و نفوذ کلام داشته می‌خواهیم این محیط‌ها را مدیریت کنند تا دیگر لاشخورها نیایند و صحنه گردانی نکنند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سردار «جمال شاکرمی» در تشییع پیکر مادر شهیدان جلیل و جلال آزادی در انتقاد به نحوه برگزاری جشن‌های نوروزی در ایلام گفت: ما دارای گفتمان و ایدئولوژی و دین و مرام و اعتقادی هستیم که این حرکات در آن جای ندارد.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام اظهار مرد: در برخی جاها آدم‌های بی‌ریشه یک ایل را به تحریک در می‌آورند که باید بزرگان خودشان مدیریت کنند.

وی افزود: بعضاً آدم‌های کم‌ارزش که نگاه آنها همواره به بیرون از مرزها بوده است و دستشان در خون شهیدان ما بوده در رقم زدن این مراسم‌ها نقش داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه باید حواسمان را جمع کنیم پیام مادران شهدا و شهدا را فراموش نکنیم بیان داشت: اینکه بیایند در اطراف شهرها جمع‌های بزرگی را درست کنند، نظام می‌تواند با اقتدار با این‌ها برخورد کند اما بنابر نگاه عاطفی و اینکه مردم اصل هستند و ارزش قائل شدن برای آنها کاری صورت نگرفت.

 

 

 

سردار شاکرمی تصریح کرد: از بزرگان و همه کسانی که نقش‌آفرین هستند و تأثیرگذار و نفوذ کلام داشته می‌خواهیم این محیط‌ها را مدیریت کنند تا دیگر لاشخورها نیایند و صحنه گردانی نکنند.

 

 

نظر شما