شناسهٔ خبر: 65907253 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

محموله کالای قاچاق ۶۰ میلیارد ریالی در لرستان توقیف شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: یک دستگاه کامیون حامل ۱۶۱ هزار و ۳۳۶ قلم انواع لوازم خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال در جاده‌های این استان توقیف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز جمعه اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با اشراف اطلاعاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل قاچاق از استان های جنوبی به مقصد پایتخت مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از مطلع شدند از این موضوع چند تیم گشت به محورهای مواصلاتی استان اعزام شدند که کامیون حامل قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه در بازرسی از کامیون توقیف شده مقدار ۱۶۱ هزار و ۳۳۶ قلم انواع لوازم جانبی موبایل، لوازم آشپزخانه، آرایشی و بهداشتی و وسایل خرازی فاقد مدارک و قاچاق کشف شده است، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار الهی بیان کرد: یک نفر در این رابطه دستگیر و همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

پلمب ۴۶ واحد متخلف در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد از پلمب ۴۶ واحد متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی مهدوی کیا اظهار داشت: در راستای نظارت بر واحد های صنفی در ایام ماه مبارک رمضان، ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی بروجرد از ۷۳۵ واحد صنفی در این شهرستان بازدید کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در این طرح ضمن تذکر به برخی از صنوف، ۶۳ فقره اخطاریه صادر و تعداد ۴۶ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

نظر شما