شناسهٔ خبر: 65907237 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نحوه توزیع اقلام کالا برگ الکترونیکی طرح فجرانه در کردستان ستودنی است

سنندج- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان از نحوه اطلاع رسانی، نظارت و توزیع اقلام کالا برگ الکترونیکی طرح فجرانه در کردستان ابراز رضایت و قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حسین رحیمیان روز جمعه در گشت مشترک با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از نحوه توزیع کالابرگ الکترونیکی در فروشگاه‌های سنندج از خدمات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه شفافیت و نظارت بر این طرح ملی قدردانی کرد.

وی افزود: گزارش‌هایی به ما رسیده که برخی از فروشگاه‌های عرضه کننده طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در بحث فروش و عرضه مرتکب رفتارهایی شده‌اند که مردم و شهروندان را ملزم کرده که در کنار ۱۱ قلم کالای این طرح، کالاهای دیگری را خریداری کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان ادامه داد: با توجه به این گزارش‌ها از چندین فروشگاه متولی عرضه این طرح بازدید کرده و خوشبختانه مشکل خاصی را مشاهده نکردیم.

رحیمیان یادآور شد: ابهاماتی در خصوص این طرح بوده که با اطلاع رسانی به موقع اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در صدا و سیما، رسانه‌ها و در بستر فضای مجازی این ابهامات رفع شده و شهروندان در این خصوص توجیه شده و موجب رضایتمندی جامعه شده است.

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ سازمان صمت و سامانه الکترونیکی ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی ارتباط برقرار کرده و شکایات و گزارشات خود را مطرح کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان افزود: بازرسی از فروشگاه های این طرح به صورت مرتب در سطح استان انجام می شود و سازمان تعزیرات حکومتی با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان و سازمان صمت نظارت بیشتری بر نحوه توزیع طرح فجرانه خواهند داشت.

نظر شما