شناسهٔ خبر: 65906893 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

عرضه بازی Earthblade با تاخیر مواجه شد

ساخته جدید سازندگان بازی موفق Celeste / VGC

صاحب‌خبر -

به تازگی مشخص شده که بازی Earthblade، ساخته جدید استودیوی سازنده Celeste و TowerFall، طبق برنامه‌ریزی اولیه، امسال منتشر نخواهد شد.

در به‌روزرسانی وضعیت توسعه Earthblade، استودیو Extremely OK Games اعلام کرد که امیدوار بودند تا این لحظه تاریخ انتشار قطعی را اعلام کنند، اما پیشرفت کندتر از حد انتظار بوده است.

مدی تورسون، مدیر تحقیق و توسعه استودیو، گفت که او در هنگام مواجهه با چالش‌هایی در زندگی شخصی‌اش، تلاش می‌کرد تا بر حجم کاری خود ادامه دهد. او نوشت:

ابتدا باید بگوییم که این بازی در سال ۲۰۲۴ منتشر نخواهد شد. امیدوار بودیم که در حال حاضر تاریخ انتشار قطعی را اعلام کنیم، اما متاسفانه نمی‌توانیم. می‌دانیم که برای بسیاری از شما ناامیدکننده خواهد بود و متاسفیم.

با این حال، تورسون گفت که روند توسعه بازی با کمک سازنده مستقل کهنه‌کار، Kyle Pulver، در حال پیشرفت است. کولور قبلا بازی‌هایی از جمله Depict1 و Offspring Fling را ساخته بود و به عنوان طراح در Super Meat Boy Forever، در میان عناوین دیگر کار کرده بود.

Earthblade در آپریل ۲۰۲۱ معرفی شد و اولین بار در The Game Awards دسامبر سال بعد به نمایش درآمد. در توضیحات اولین تریلر، آمده بود:

شما Névoa هستید، فرزند مرموز سرنوشت که در این پلتفرمر اکتشافی، به زمین بازمی‌گردد. دنیای پیکسلی سرسبز Earthblade، کاوش بی‌وقفه، مبارزات چالش‌برانگیز و اسرار بی‌شماری برای کشف کردن دارد. به بقایای یک دنیای ویران شده سفر کنید، با مردم دوست و دشمن روبرو شوید و تاریخ درهم شکسته زمین را بیابید.

Earthblade Earthblade

Celeste در ژانویه ۲۰۱۸ برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی منتشر شد. این عنوان پلتفرمر برنده جایزه، توسط تورسون و نوئل بری یکی از توسعه‌دهنده‌ها ساخته شده بود. این بازی به دلیل مکانیک‌های پلتفرمر و همچنین به تصویر کشیدن تِم سلامت روانی، مورد ستایش قرار گرفت.

فصل آخر داستان بازی با عنوان Chapter 9: Farewell به عنوان یک آپدیت رایگان در سپتامبر ۲۰۱۹ منتشر شد و بیش از ۱۰۰ مرحله جدید به اضافه ۴۰ دقیقه موسیقی جدید اضافه کرد.

بازی‌های ایکس باکس در راه پلی‌استیشن | ویجی‌لاگ پلاس

گزارش: استودیو DON’T NOD شرایط داخلی بسیار بدی دارد - ویجیاتو گزارش: استودیو DON’T NOD شرایط داخلی بسیار بدی دارد - ویجیاتو VGC

برچسب‌ها:

نظر شما