شناسهٔ خبر: 65906828 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در کاشان:

ملت ایران در روز ۱۲ فروردین تئوری جدایی دین از سیاست را باطل کرد

اصفهان –حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: ملت ایران ۱۲ فروردین تئوری جدایی دین از سیاست را با رای قاطع ۹۸ درصدی باطل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد، گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب از ابتدای رهبری ایشان ۱۰ سیاست را برای بهتر شدن وضعیت اقتصاد کشور تبیین کردند.

وی افزود: این سیاست‌ها شامل برنامه ریزی منطبق بر سیاست کلی، پیشرفت بر اساس الگوی اسلامی و ایرانی، استفاده از مدیران لایق و جوان برای ثروت آفرینی، پیشبرد رشد اقتصادی با عدالت، افزایش تولید و صرفه جویی در مصرف، کاهش تورم، تکیه بر مردم، اقتصاد منهای نفت، استقلال اقتصادی، مبارزه با کالای قاچاق و ارتبط صنعت با دانشگاه و مصرف کالای داخلی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب جهش تولید را سبب اشتغال پایدار دانست و اظهار داشت: اشتغال پایدار منجر به کاهش بیکاری، رونق صادرات و درآمد ارزی و عزت ملی است.

وی با اشاره به اینکه هرزمان فرمایشات رهبرمعظم انقلاب روی زمین نماند و به آن عمل شد پیشرفت و توسعه را به همراه داشته ایم گفت: سازمان ملل متحد اعتراف کرده فاصله طبقاتی در ایران طی ۴۰ سال گذشته کمتر شده است.

به گفته وی چهل سال پیش ایران در ردیف پنجاه کشور نخست تولید علم نبود، اما امروز ایران در تولید علم به رتبه ۱۵ دنیا رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی یادآور شد: ایران قبل از انقلاب در مقالات پراستناد هیچ جایگاهی نداشت، اما امروز با همت جوانان نخبه کشور بیش از سه درصد مقالات از نخبگان ایرانی است.

وی ادامه داد: ایران قبل از انقلاب در بخش ثبت اختراع در ردیف ۳۰ کشور اول دنیا بود، اما امروز به عنوان هفتمین کشور دنیا مطرح است و این درحالی است که قبل از انقلاب ۵۹ درصد کودکان ایران راهی مدارس می‌شدند، اما امروز بیش ۹۹ درصد کودکان به عنوان دانش آموز در مدارس در حال تحصیل هستند.

به گفته وی ایران سال ۱۳۶۰ نا امین‌ترین کشور دنیا و منافقین خلق ۱۷ هزار نفر را به شهادت رسانیدند، اما امروز ایران اسلامی در حالی به عنوان امن‌ترین کشور دنیا مطرح می شودکه کشور‌های اطراف ایران آتش جنگ است و نا امن است. 

نماینده ولی فقیه در کاشان د ادامه با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: امروز مطالعه کتاب بررسی نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در مهار بحران‌ها برای جوانان ضروری است.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ صفحه این کتاب به موضوع اقتصاد اختصاص داده شده است، اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی تنها میراث حکومت پهلوی برای ایران انقلابی، اقتصادی وابسته پهلوی و قاجار بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه با اشاره به اینکه ۱۳ فروردین نخستین روز حکومت الله و حکومت مستضعفان و بزرگ‌ترین اعیاد مذهبی و ملی ایران است، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی آرزوی همه صالحان و پیامبران الهی محقق شد.

وی افزود: ملت قهرمان ایران اسلامی ۱۲ فروردین تئوری جدایی دین از سیاست را با رای قاطع بیش از ۹۸ درصد باطل کرد و آرزوی پیامبران الهی که تشکیل نظام اسلامی بود محقق شد./۱۳۰۷/

نظر شما