شناسهٔ خبر: 65906676 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آسمان صاف تهران طی امروز و فردا

طبق پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان تهران، آسمان پایتخت طی امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا دارای آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از یکشنبه تا سه‌شنبه هفته آینده، با عبور موج ضعیفی از منطقه در نیمه شمالی و ارتفاعات استان تهران، در بعضی ساعات افزایش ابر و گاهی بارش پراکنده با احتمال رعد و برق مورد انتظار است. همچنین طی این مدت در نیمه جنوبی و ارتفاعات گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

آسمان شهر تهران فردا (شنبه ۱۱ فروردین) صاف در بعد از ظهر همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد و در روز یکشنبه (۱۲ فروردین) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با افزایش سرعت باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد خواهد بود. 

براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فرودگاه امام خمینی با بیشینه دمای ۲۰ و کمیته دمای ۴ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان تهران و ایستگاه توچال با بیشینه دمای ۴- و کمینه دمای ۱۲- سردترین نقطه استان طی ۲۴ ساعت گزارش شده است. 

انتهای پیام/

نظر شما