شناسهٔ خبر: 65900655 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

گذر صنایع دستی در باغ فدک ایجاد شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ایجاد گذر صنایع دستی در باغ فدک کمک شایانی در راستای معرفی هنر هنرمندان اصفهانی است، البته در محل فروش سوغات باید از برندهای شهر اصفهان استفاده شود.

صاحب‌خبر -

احمد شریعتی در بازدید از باغ فدک و قرارگاه اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: نباید مردم را فراموش کنیم، زیرا محور تمام مسائل هستند و همواره همگام با نظام و انقلاب بوده‌اند.

وی با بیان اینکه از نیمه هر سال جلسات ستاد خدمات سفر در مجموعه مدیریت شهری آغاز می‌شود، افزود: با هماهنگی و همکاری مجموعه سازمان‌ها و ارگان‌های درون و بیرون مجموعه مدیریت شهری تلاش می‌کنیم تا بتوانیم خدمت‌گذار خوبی در شهر اصفهان باشیم، شهری که تاریخ تمدن فرهنگ اسلامی و میراث آن زبان‌زد است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اصفهان پذیرای گردشگران زیادی است و باید میزبان خوبی باشیم تا هرسال شاهد روند افزایش و ایجاد انگیزه برای حضور گردشگران در شهر اصفهان باشیم.

شریعتی خاطرنشان کرد: با توجه به تصویب بودجه سال ۱۴۰۳ در طرح توسعه باغ فدک به‌عنوان یک مرکز گردشگری برای گردشگر داخلی و خارجی، امکانات و مواردی که مورد نیاز یک شهروند و مسافر است و امنیت لازم، باید در این مکان فراهم باشد، البته امروز شاهد هستیم مواردی که سال‌های قبل پیگیری می‌شد، در حال حاضر اجرا شده است.

وی با اشاره به وجود امکاناتی همچون آب گرم، آب آشامیدنی سالم و سازه‌های خشتی در باغ فدک گفت: این سازه‌ها می‌تواند مشکلات گردشگران را برطرف کند، همچنین معرفی صنایع دستی اصفهان در این مکان اهمیت زیادی دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه خدماتی از جمله اصپاک اگر در این مکان معرفی می‌شد، اصفهان‌ستیزی که اکنون ایجاد شده است مرتفع و مشخص می‌شود که اصفهان شهری امن برای زندگی است، ادامه داد: شهری همچون اصفهان در زمینه ارائه خدمات شهری، در ایران وجود ندارد و باید این موارد در غرفه‌ها معرفی می‌شد.

شریعتی با اشاره به اهمیت ایجاد محلی برای خشک‌شویی و رخت شو خانه در باغ فدک گفت: در محل فروش سوغات باید از برندهای شهر اصفهان استفاده شود.

وی تاکید کرد: ایجاد گذر صنایع دستی در باغ فدک کمک شایانی در راستای معرفی هنر هنرمندان اصفهانی است، البته امکاناتی که سال جاری ایجاد شده است، نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت زیادی داشته است که جای تشکر دارد.

نظر شما