شناسهٔ خبر: 65900017 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

قدیمی: صعود هاکی سالنی کشور به رنکینگ دوم جهان مهمترین اتفاق سال ۱۴۰۲ بود

رییس فدراسیون هاکی گفت: صعود تاریخی هاکی سالنی کشورمان به رنکینگ دوم جهان عیدی ما به جامعه ورزش در روز‌های پایانی سال بود. رییس فدراسیون هاکی گفت: صعود تاریخی هاکی سالنی کشورمان به رنکینگ دوم جهان عیدی ما به جامعه ورزش در روز‌های پایانی سال بود.

صاحب‌خبر -

بهرام قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص فعالیت این فدراسیون در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: در ابتدا صعود تاریخی هاکی سالنی کشورمان به رنکینگ دوم جهان را به ورزش کشور و هاکی دوستان تبریک عرض کنم که این هم عیدی ما به جامعه ورزش در روز‌های پایانی سال بود. انشاالله این نوید را به مردم ورزش دوست و طرفداران رشته هاکی در ایران می‌دهم که در آینده نزدیک منتظر درخشش و ارتقای چشمگیر هاکی چمنی ۵ نفره کشورمان در رنکینگ‌های جهانی خواهیم بود.

وی تاکیدکرد: خدا را شاکر هستیم که سال ۱۴۰۲ سال بسیار پرباری برای فدراسیون هاکی در همه بخش‌ها و رده‌های سنی چه تورنمنت‌های بین المللی و چه رقابت‌ها و اردو‌های داخلی بود. تمدید ۴ ساله ریاست هاکی داخل سالن آسیا، کسب کرسی عضویت هیات اجرایی کنفدراسیون هاکی آسیا برای نخستین بار، برگزاری مسابقات قهرمانی هاکی ۵ چمنی زنان و مردان، اعزام تیم‌های ملی هاکی چمنی زنان و مردان به رقابت‌های آسیایی عمان و قرار گرفتن تیم ملی آقایان در گروه ۶ تیم برتر آسیا برای نخستین بار، کسب جایگاه نهمی زنان برای نخستین بار حضور یک سرمربی چینی – آمریکایی سطح اول جهان برای تیم ملی هاکی سالنی زنان برای نخستین بار، برگزاری المپیاد استعداد‌های برتر هاکی چمنی زیر ۱۶ سال پسران و دختران در تبریز، برگزاری مسابقات قهرمانی هاکی سالنی زنان، لیگ برتر هاکی سالنی آقایان، ۳ اردوی تیم هاکی چمنی امید جهت حضور در رقابت‌های آسیایی سنگاپور، اولین اردوی تیم هاکی چمنی زیر ۱۶ سال دختران جهت آمادگی رقابت‌های انتخابی المپیک جوانان ۲۰۲۶ سنگال، برگزاری اولین اردوی تیم ملی هاکی سالنی جهت آمادگی برای حضور در رقابت‌های آسیایی خرداد سال آینده در قزاقستان و برگزاری ۵ اردوی تیم ملی هاکی سالنی زنان با بهره مندی از سرمربی چینی – آمریکایی جهت شرکت در مسابقات آسیایی اردیبهشت سال آینده به میزبانی تایلند از جمله تورنمنت‌های داخلی و خارجی بود که به همت همکاران در فدراسیون برگزار کردیم.

رییس فدراسیون هاکی تصریح کرد: واردات بیش از ۲۵۰۰ چوب و ۲۰۰۰ توپ و ۳۰ لباس دروازبانی از پاکستان و توزیع بین هیات‌های استانی، انعقاد تفاهمنامه همکاری با سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، دانشگاه آزاد و آموزش و پرورش شهر تهران از جمله فعالیت‌های صورت گرفته جانبی در این فدراسیون بود.

قدیمی در خصوص برنامه‌های سال آینده فدراسیون هاکی خاطرنشان کرد: همانطور که اشاره شد حضور قدرتمند در رقابت‌های هاکی سالنی آسیای تایلند و قزاقستان به ترتیب در اردیبهشت و خرداد برای بانوان و آقایان و کسب مقام قهرمانی برای آقایان و امید سکو برای بانوان با حضور سرمربی مطرح چینی- آمریکایی و کسب سهمیه حضور در جام جهانی، شرکت در مسابقات هاکی چمنی امید‌ها در سنگاپور و شرکت در مسابقات هاکی چمنی ۵ نفره آسیا در آبان ماه از مهمترین برنامه‌های ما خواهد بود. تکمیل پروژه اولین آکادمی بین المللی هاکی کشور در زمینی به مساحت حدود ۸ هزار متر در مجموعه ورزشی آزادی، برگزاری مسابقات قهرمانی و لیگ‌های متعدد در هردوبخش آقایان و بانوان در رده‌های مختلف سنی از مهمترین برنامه‌های ما به شمار می‌رود.

وی در پایان گفت: در سال جدید تندرستی و نشاط و حال خوب برای مردم عزیز میهنم آرزومندم و امیدوارم ورزش کشورمان در سال جدید پویاتر و موفق‌تر از سال گذشته در همه رشته‌ها به خصوص موفقیت کاروان ورزشی کشورمان در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس رقم بخورد.

انتهای پیام/

نظر شما