شناسهٔ خبر: 65899281 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دادستان زنجان: سرکشی از مراکز آزادراهی با جدیت انجام می‌شود

زنجان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت:سرکشی از مراکز خدمات دهی آزاد راه های استان در طول سال به ویژه ایام تعطیلات با جدیت و مستمر انجام می‌ گیرد.  

صاحب‌خبر -

به گزارش دریافتی پنجشنبه شب ایرنا از دادگستری کل زنجان، بهروز عباسی به همراه مسوولان مربوطه با حضور سرزده از مراکز خدمات دهی آزاد راه های زنجان – قزوین و زنجان -تبریز بازدید و ضمن مشاهده نحوه ارائه خدمات رفاهی به مسافران نوروزی تاکید کرد: در این بازدید ایرادها و مشکلاتی در برخی حوزه‌ها وجود داشت که بلافاصله به مسئولان این مجموعه به منظور رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران تذکراتی داده شد.
وی در این بازید که از بخش های مختلف مراکزخدمات رسان به مسافران نوروزی انجام شد، به مدیرعامل شهرک های صنعتی استان زنجان دستور داد در مدت یک ماه نسبت به تکمیل مجموعه خدمات رسان در عوارضی زنجان - قزوین اقدام شود تا مسافران از این مجموعه استفاده کنند.

عباسی افزود: استان زنجان به لحاظ همجواری با استان های مسافرپذیر شاهد تردد قابل توجهی از مسافران از این عوارضی است که نظارت مستمر بر مراکز خدمات رسان موجبات جلب رضایت هموطنان را فراهم خواهد کرد.

وی همچنین به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ای استان دستور داد تا نسبت به رفع برخی ایرادها و معایب در این ۲ عوارضی اقدامات لازم با فوریت انجام شود.

نظر شما