شناسهٔ خبر: 65898810 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرصت یک ماهه دادستان زنجان برای تکمیل مجموعه خدماتی زنجان-قزوین

دادستان زنجان گفت: باید ظرف یک ماه نسبت به تکمیل مجموعه خدمات‌رسان در عوارضی زنجان به قزوین اقدام شود تا مسافران از این مجموعه استفاده کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، بهروز عباسی با حضور سرزده در مراکز خدمات دهی آزاد راه زنجان – قزوین و زنجان -تبریز، ضمن مشاهده نحوه ارائه خدمات رفاهی به مسافرین نوروزی اظهار کرد: در این بازدید ایرادات و مشکلاتی در برخی حوزه‌ها وجود داشت که بلافاصله به مسئولان این مجموعه در جهت رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافرین تذکراتی داده شد.

وی در این بازدید که از بخش‌های مختلف مراکز خدمات‌رسان به مسافرین نوروزی انجام شد، به مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان دستور داد ظرف یک ماه نسبت به تکمیل مجموعه خدمات‌رسان در عوارضی زنجان به قزوین اقدام کنند تا مسافرین از این مجموعه بهره ببرند.

دادستان مرکز استان زنجان اظهار کرد: سرکشی از این واحدها در طول ایام سال به‌ویژه ایام تعطیلات با جدیت انجام می‌شود.

عباسی تصریح کرد: استان زنجان به لحاظ همجواری با استان‌های مسافر پذیر شاهد تردد قابل توجهی از مسافرین از این عوارضی است که نظارت مستمر بر مراکز خدمات‌رسان موجبات جلب رضایت هموطنان را فراهم خواهد کرد.

وی همچنین به مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان دستور داد تا نسبت به رفع برخی ایرادات و معایب در این دو عوارضی اقدامات لازم با فوریت اقدام کند.

نظر شما