شناسهٔ خبر: 65897402 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه لیالی قدر

برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه لیالی قدراعلام شد.

صاحب‌خبر -

برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه لیالی قدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز رسانه و اطلاع‌رسانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت:امسال ماه رمضان با آغاز سال جدید و بهار طبیعت تقارن پیدا کرد. همزمانی بهار قرآن و بهار طبیعت یک سری فعالیت‌ها و برنامه‌های جدیدی را ایجاد کرد تا اداره کل سازمان تبلیغات خراسان رضوی متناسب با فعالیت‌های ذاتی خود علاوه بر مشارکت در این برنامه‌ها، فعالیت‌های جداگانه‌ای انجام دهد.

عبدالله ابراهیمی افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برای ایام شب‌های قدر در سراسر استان برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را برنامه‌ریزی و راهبری کرده و برای این شب‌ها به کلیه مساجد، محافل و تکایا حدود ۳۵۰۰ مبلغ اعزام کرد تا برنامه‌های شب قدر از جمله عزاداری‌ها، قرائت دعای جوشن کبیر، مراسم احیا و قرآن به سر توسط مبلغین و مداحان اعزام شده صورت گیرد.

رئیس مرکز رسانه و اطلاع رسانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت:یک برنامه ویژه نیز در روز شهادت حضرت علی (ع) در مشهد و استان خواهیم داشت. دسته‌های عزا توسط هیات‌های عزاداری از نقاط مختلف شهر حرکت و در مشهد و شهرستان‌ها در یک نقطه منسجم شده و  عزاداری می کنند.

ابراهیمی افزود:هم چنین در روز شهادت حضرت علی (ع) که با روز طبیعت تقارن پیدا کرده است، پویش کاشت نهال برگزار می شود.

او گفت:این پویش با کمک و همراهی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، آموزش و پرورش و سازمان منابع طبیعی انجام خواهد شد.

وی افزود:همچنین طرح زندگی با آیه‌ها و طرح قرآنی «مستورا» را داریم که در سراسر خراسان رضوی انجام می‌شود که در شب‌های قدر به اوج خود می‌رسد؛ در این طرح به زندگی قرآنی مردم تاکید می‌شود.

 

نظر شما