شناسهٔ خبر: 65897031 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

استودیو سازنده Life is Strange هفت بازی جدید در دست ساخت دارد

جاه‌طلبی عجیب Don't Nod / IGN

صاحب‌خبر -

استودیو Don’t Nod که بیشتر به‌خاطر ساخت بازی‌های داستانی از جمله Life is Strange و Tell Me Why شناخته می‌شود، روی ۷ پروژه مختلف کار می‌کند که چهارتای آن‌ها هنوز معرفی نشده‌اند.

این پروژه‌ها شامل Lost Records: Bloom & Rage، که حین رویداد گیم اواردز ۲۰۲۳ معرفی شد و قرار است آغازی بر یک جهان متصل باشد، می‌شود. پنج تا از هفت پروژه فعلی دونت ناد به صورت داخلی توسعه می‌یابند و دو تای باقی‌مانده به استودیوهای Tolima و Tiny Bull سپرده شده است. Tolima هم‌اکنون در حال توسعه Koira، یک بازی موزیکال و ماجراجویانه، است و وظیفه انتشار آن بر عهده دونت ناد قرار دارد.

سازندگان بازی Life is Strange سازندگان بازی Life is Strange

این پروژه‌های متعدد همگی بخشی از یک تغییر ساختار بزرگ در Don’t Nod به شمار می‌آیند. توسعه‌دهنده موفق Life is Strange اعلام کرد تیم‌های داخلی خود را به سه بخش اصلی تقسیم کرده: نقش‌آفرینی، ماجراجویی روایی، و اکشن ماجراجویی. با اینکه هر بخش «تمرکز» خاص خودش را دارد، مدیران استودیو اعضای تیم‌های مختلف را به همکاری و اشتراک‌گذاری ایده‌ها تشویق می‌کند.

آخرین و جدیدترین بازی دونت ناد که چندی پیش روانه بازار شد، Banishers: Ghosts of New Eden بود. این بازی نمرات متوسطی دریافت نمود و نظرات ضد و نقیض منتقدان را به همراه داشت. با این حال تقریبا تمامی رسانه‌ها بر این باورند که داستان و روایت Banishers به یاد ماندنی و جالب توجه است و صرفا به‌خاطر ضعف در بخش‌های دیگر نتوانسته به موفقیت مورد نظر برسد.

بازی‌های ایکس باکس در راه پلی‌استیشن | ویجی‌لاگ پلاس

گزارش: استودیو DON’T NOD شرایط داخلی بسیار بدی دارد - ویجیاتو گزارش: استودیو DON’T NOD شرایط داخلی بسیار بدی دارد - ویجیاتو IGN

نظر شما