شناسهٔ خبر: 65896942 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ویژه نوروز ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

اجرای برنامه‌های جذاب و شاد در ایستگاه‌های گفت‌وگو در عرصه ناژوان

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان گفت: اداره فرهنگی اجتماعی و ورزشی ناژوان چهار ایستگاه گفت‌وگو و اجرای برنامه‌های فرهنگی اجتماعی در عرصه ناژوان برپا کرده است.

صاحب‌خبر -

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اداره فرهنگی اجتماعی و ورزشی ناژوان با همکاری معاونت فرهنگی سپاه امام رضا (ع) اصفهان چهار ایستگاه گفت‌وگو و اجرای برنامه‌های فرهنگی اجتماعی در عرصه ناژوان برپا کرده است.

وی افزود: این ایستگاه‌ها بر اساس تقسیم‌بندی صورت پذیرفته در قالب سه جانمایی در حاشیه شمالی عرصه و رودخانه زاینده‌رود، شامل میدان نصر ورودی جاده سلامت و پل نصر، بام آکواریوم ناژوان و محوطه ورودی پل نصر در مجاورت ایستگاه قطار شادی ناژوان و انتهای مسیر درشکه‌سواری آماده‌سازی شده است، همچنین در حاشیه جنوبی در ضلع جنوبی با یک ایستگاه در محل ورودی شرقی باغ پرندگان دایر شده است.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان تصریح کرد: خدمات و رویدادهای مختلف فرهنگی اجتماعی شامل اجرای گروه‌های سرود دختران و پسران نوجوان مراکز فرهنگی شهر اصفهان، بازی کودکان همراه با اهدای جوایز، گفت‌وگو و مشاوره فرهنگی اجتماعی با حضور روحانیون جوان، فروش ملزومات حجاب و عفاف و برگزاری نماز جماعت در اوقات شرعی برنامه‌ریزی شده و در حال اجرا است.

قائلی خاطرنشان کرد: گروه‌های سرود مذهبی و انقلابی ضمن استقرار در محل‌های پیش‌بینی شده در عرصه اقدام به برگزاری اجراهای ویژه در مراکز گردشگری همچون باغ گیاهان گرمسیری، باغ پرندگان و آکواریوم نیز کرده است و فضای تفریحی و گردشگری مراکز و عرصه ناژوان را به معنویت اشعار مذهبی و انقلابی معطر و افتخار آفرین می‌کند.

وی گفت: با تعامل و هم‌افزایی ایجاد شده مدیریت شهری در عرصه ناژوان و برادران و خواهران همکار در سپاه امام رضا (ع)، پایگاه‌های مقاومت بسیج و مراکز فرهنگی، ناژوان اصفهان به سمت نهایت زیبایی و شادی در حال حرکت است.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان تصریح کرد: امیدواریم خروجی همگرایی، تعامل و هم‌افزایی مدیریت ناژوان و مجموعه‌های یاد شده، نشاط و تفریح سالم خانواده‌های ایرانی و شهروندان و گردشگران را به ارمغان داشته باشد و ضمن اثرگذاری فرهنگی مد نظر خاطره خوب و ماندگاری را در ذهن و یاد شهروندان و گردشگران از نوروز ۱۴۰۳ در ناژوان اصفهان به یادگار گذارد.

نظر شما