شناسهٔ خبر: 65896539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تعامل مسئولان بوکان برای توسعه و حل مشکلات مردم

در دیدارنوروزی فرمانده سپاه بوکان با فرماندار این شهرستان بر تعامل مسئولان برای توسعه شهرستان و حل مشکلات مردم تاکید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این دیدار صمیمی فرمانده سپاه بوکان با حضور در فرمانداری ضمن دیدار با فرماندار بوکان و تبریک سال جدید گفت: سال ۱۴۰۲ سال وحدت مدیران شهرستانی در راستای پیشرفت و آبادانی بود.

سرهنگ پاسدار سهراب سعیدی افزود: همه مسئولان شهرستانی باید در راستای حل مشکلات مردم با همفکری، وحدت و جهادگونه پای کار باشیم.

وی ادامه داد: مردم بوکان در سال گذشته و با حضور در راهپيمايی ها، مراسمات و انتخابات نشان دادند پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و حال نوبت ما است که با تلاش شبانه روزی برای رفع محرومیت ها گام برداریم.

 

در این دیدار صمیمی که بمناسبت فرارسیدن سال نو برگزار شد، فرماندار بوکان نیز ضمن قدردانی از اهتمام ویژه عزیزان سپاه و بسیج در تحقق آرمانهای حضرت امام خمینی(ره)، منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیروی از وصایای شهدای عزیز و همراهی در برنامه های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم برای خدمت بهتر به مردم، بر همگرایی و هم افزایی برای تحقق شعار امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم تاکید کرد.

نظر شما