شناسهٔ خبر: 65895712 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برنامه‌های بزرگداشت روز جمهوری اسلامی در ورامین اعلام شد

ورامین- ایرنا- مسئول ستاد مراسم و مناسبت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین در روز ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد حسن محمودی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رأی بی سابقه و کم نظیر بالای ۹۸ درصدی ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی در دوازدهم فروردین ماه سال ۱۳۵۸، اوج بصیرت و آگاهی ملت ایران را به نمایش گذاشت و از طرف دیگر نشان داد که دموکراسی و مردمسالاری یکی از اصول اصلی و اساسی انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: امسال، یوم الله ۱۲ فروردین با لیالی پرفیض قدر و ایام شهادت مولای متقیان امام علی(ع) مصادف شده و با توجه به حضور پررنگ تر مردم در مراسم احیای شب های قدر در مساجد و اماکن مذهبی، استفاده از ظرفیت مساجد برای بزرگداشت مراسم یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی بسیار مهم است.

برنامه‌های بزرگداشت روز جمهوری اسلامی در ورامین اعلام شد

محمودی تصریح کرد: با برگزاری همایش ائمه جماعات و روحانیون شهرستان ورامین در بیت امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان تلاش می‌شود تا ابعاد مختلف عمل به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب در شب های پرفیض قدر و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی و روشنگری و بصیرت افزایی شرایط کنونی کشور مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: تجمع مردم ورامین در روز دهم فروردین ماه در مصلای صاحب الزمان (عج) به همراه اجرای سرود حماسی به همراه اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در دستان مردم ولایتمدار دیار ۱۵ خرداد در این روز پیش بینی شده است و یک سخنران شاخص در جمع مردم ورامین سخنرانی خواهد کرد.

برنامه‌های بزرگداشت روز جمهوری اسلامی در ورامین اعلام شد

مسئول ستاد مراسم و مناسبت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین یادآور شد: مراسم محوری بزرگداشت یوم الله ۱۲ فروردین با عنوان محفل بزرگ انس با قرآن کریم روز شنبه ۱۱ فروردین ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در امامزاده طاهر و مطهر(ع) خیرآبادبا حضور استاد احمد ابوالقاسمی از قاریان برجسته قرآن کریم و داور برنامه پربیننده محفل برگزار می‌شود.

وی گفت: علاوه بر این، همزمان با ایام منتهی به روز جمهوری اسلامی اقداماتی از جمله تبلیغات محیطی و شهری، طراحی طرح های اختصاصی به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی به صورت تلفیقی با ماه مبارک رمضان و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای حوادث اخیر کشور به همراه ساخت موشن گرافی و انتشار محتواهای مناسب با یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی به منظور نشر در فضای مجازی انجام می‌شود.

برگزاری راهپیمایی مردم ورامین در حمایت از مردم غزه

وی همچنین از تدارک ویژه مردم ورامین برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم در دفاع از مردم مظلوم غزه خبر داد.

محمودی افزود: حادثه دردناک بیمارستان شفا قلب هر انسانی را به درد آورده و بار دیگر خوی حیوانی رژیم صهونیستی را به نمایش درآورده و سکوت خفت بار برخی سران کشورهای اسلامی و نهادهای به ظاهر بی طرف بین المللی مایه شرم است و این حوادث به خوبی ماهیت جریان های مختلف را برای مردم جهان روشن نموده است.

وی گفت: مردم دیار ۱۵ خرداد روز جمعه پس از اقامه نماز پرشکوه و دشمن شکن جمعه ، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس، مسیر مصلای صاحب الزمان(عج) به سوی گلزار شهدای امامزاده سید فتح الله(ع) ورامین را راهپیمایی خواهند کرد.

محمودی ادامه داد: برپایی ایستگاه های جمع آوری کمک های مردمی برای حمایت از مردم غزه، راه اندازی پویش حمایت از مردم فلسطین، فضاسازی نماز جمعه شهرستان ورامین از بخش های دیگر این برنامه خواهد بود.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما