شناسهٔ خبر: 65895614 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

زارعی: واگذاری سرخابی‌ها به بانک ها مانعی ندارد/ رضا اسدی به AFC شکایت نکرده است

زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفع ی از واگذاری قطعی پرسپولیس در تاریخ یازدهم فروردین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای صحبت هایی درباره روند واگذاری و کسب مجوز حرفه ای دو تیم استقلال و پرسپولیس در شبکه ورزش انجام داد و از جدیت وزارت ورزش برای پیگیری کسب مجوز حرفه ای دو تیم خبر داد.

زارعی درباره تاریخ  تسویه بدهی مالی باشگاه‌ها اعلام کرد که باشگاه ها تا یازدهم فروردین فرصت دارند تا بدهی های خود را با طلبکاران تسویه کنند و تا پنجم اردیبهشت ماه فرصت دارند تا مدارک مالی خود را بارگزاری کنند. سپس کمیته های بدوی و استیناف جهت بررسی مدارک باشگاه ها اقدام خواهند کرد و فدراسیون فوتبال 10 خرداد باید اسامی تیم هایی که موفق به کسب مجوز حرفه ای شده اند را به AFC اعلام نماید.

رئیس کمیته مجوز حرفه ای درباره واگذاری دو تیم گفت: در جلسه ای که روز ششم فروردین برگزار شد، مقرر شد که واگذاری سرخابی ها قطعی است و پرسپولیس یازدهم فروردین و استقلال بیستم فروردین در فرا بورس عرضه خواهند شد که امیدواریم خریدار اهل برای این دو باشگاه پیدا شود. او در ادامه گفت: واگذاری بر اساس رنگ‌ها غلط است و این واگذاری طبق مذاکرات وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی و اعلام چند شرکت برای خرید سهام باشگاه‌ها بوده است.

پیش از این صحبت هایی درباره محدودیت بانک ها برای خرید سهام دو تیم مطرح شده بود که زارعی این موضوع را تکذیب کرد و گفت: واگذاری سرخابی ها به بانک های خصوصی هیچ مشکلی ندارد. 

او همچنین درباره طلب رضا اسدی از پرسپولیس اظهار داشت: آقای اسدی به AFC شکایت نکرده و پرونده ایشان در کمیته تعیین وضعیت است و پرسپولیس برای پرداخت بدهی آقای اسدی و یا توافق با او، باید اقدام کند.

انتهای پیام/

نظر شما