شناسهٔ خبر: 65895033 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

کاناوارو:

ناپولی را مجانی مربی‌گری می‌کنم!

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: آخرین تجربه مربی‌گری کاناوارو با بنویتو در لیگ دسته دوم ایتالیا بود و مدت زیادی هم طول نکشید، زیرا فقط سپتامبر ۲۰۲۲ تا فوریه ۲۰۲۳ مشغول به کار بود.
کاناوارو در جریان بازی امپولی در کنار دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، بر روی سکوها حاضر بود. این آخرین بازی قبل از اخراج رودی گارسیا بود و از همان زمان گمانه‌زنی‌هایی در مورد احتمال حضور کاناوارو به‌عنوان سرمربی این تیم به وجود آمد.
هنگامی که از دی‌لورنتیس در مورد گزینه‌های جانشینی گارسیا پرسیده شد، او تایید کرد که لیستی متشکل از ۵۰ نام دارد اما کاناوارو در میان آنها نیست.
حالا به تازگی کاناوارو طی اظهاراتی به روزنامه اسپورت ایتالیا گفته است:«من به‌طور رایگان ناپولی را مربی‌گری می‌کردم، زیرا این آرزوی همه مربیان است.
فکر نمی‌کنم تجربه قبلی دلیل عدم حضورم در لیست نامزدهای مربی‌گری ناپولی باشد. خیلی‌ها به تجربه‌ای که در چین کسب کردم احترام نمی‌گذارند، اما من مربی هستم و می‌خواهم کار کنم.
دو سال پیش به ایتالیا بازگشتم و همچنان در حال یادگیری هستم، چرا که می خواهم در زمینه مربی‌‌گری به فعالیت ادامه دهم.»
وی در خصوص مشکل تیم ناپولی در این فصل گفت:«مشکل این است که تغییرات زیادی بر روی نیمکت ایجاد شد و چند مربی عوض شدند. بازیکنان باید ایده‌های تاکتیکی متفاوتی را دریافت و درک می‌کردند.
طبیعی است که آنها کمی سردرگم شوند. بازی مقابل آتالانتا آخرین فرصت آنها برای بازگشت به رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.»
 

نظر شما