شناسهٔ خبر: 65894769 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سالن ورزشی شهدای فردوسیه افتتاح شد

همزمان با میلاد با سعادت امام حسن علیه السلام سالن ورزشی شهدای فردوسیه به بهره برداری رسید. همزمان با میلاد با سعادت امام حسن علیه السلام سالن ورزشی شهدای فردوسیه به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ همزمان با میلاد مسعود حضرت امام حسن مجتبی علیه  السلام و در هفتمین روز سال نو با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا حسینی نوری امام جمعه شهرستان ، علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و جمعی از مسئولین و ورزشکار و ورزش دوستان سالن ورزشی شهدای فردوسیه افتتاح شد.

فرماندار شهرستان شهریار اظهار کرد: عملیات آغاز پروژه در سال ۸۸ شروع شده، در سال ۱۳۹۹ پیشرفت ۴۴٪ کار متوقف شده بود که با حضور دولت مردمی و طی پیگیری های صورت گرفته توسط مسئولین و علی الخصوص حسین حق وردی نماینده مجلس شورای اسلامی و تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات متوازن نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مجددا آغاز گردید و امروز به بهره برداری رسید.کل اعتبار پروژه سالن ورزشی شهدای فردوسیه ۲۴ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۲٫۵۰۰ متر و زیر بنای  ۱٫۲۵۰ متر احداث گردیده است. 
فرماندار شهرستان شهریار در آیین افتتاح این پروژه گفت: افتتاح پروژه های ورزشی سهم بسیار بزرگی در حوزه شور و نشاط اجتماعی دارد چرا که توسعه اماکن ورزشی به عنوان یک اقدام اساسی در تربیت نیروی انسانی در کشور نقش اساسی ایفا می کند.

فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: توسعه و حمایت از ورزش مختص یک ارگان خاص نیست همه ادارات و سازمان ها باید به توسعه زیرساخت ها و اماکن ورزشی توجه ویژه باید داشته باشند زیرا یکی از راه‌های جلوگیری از آسیب های اجتماعی و سالم‌سازی محیط و زندگی اجتماعی، توسعه ورزش است.

فرماندار شهرستان شهریار افزود: ورزشکاران بعنوان الگو برای جوانان مطرح هستند مخصوصا ورزشکاران نام آور مطمئنا الگویی برای تمامی جوانان هستند که میتواند نقش راهبری در جامعه داشته باشند.

فرماندار شهرستان شهریار تصریح کرد: شهرستان شهریار دارای نوجوانان و جوانان ورزشکار و نام آوری است که باید تلاش شود با افزایش سرانه های ورزشی، زمینه شور و نشاط اجتماعی را برای بهره مندی این جوانان از فضاهای ورزشی فراهم کنیم.

وی با ابراز خرسندی از افتتاح پروژه ورزشی بیان کرد: طی دو سال گذشته زیرساخت‌های خوبی در حوزه ورزش کشور ایجاد گردیده و تلاش داریم با بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام که امروز نیز شاهد افتتاح سالن ورزشی شهدای فردوسیه هستیم زمینه را برای توسعه بیش از پیش ورزش فراهم کنیم.
 
شایان ذکر است با حضور مسئولین استانی و شهرستان پایگاه استعداد یابی ورزش قهرمانی شهرستان شهریار نیز با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان و با هدف پالایش و شناسایی استعدادهای ورزشی جهت معرفی و شرکت در رشته‌های ورزشی و برنامه ریزی جهت اجرای فاز دوم با رویکرد راه اندازی کلینیک و پاراکلینیک طبی ورزشی به بهره برداری رسید.

سالن ورزشی شهدای فردوسیه افتتاح شد

انتهای پیام/

نظر شما