شناسهٔ خبر: 65894688 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر

دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران رضوی در شب‌های قدر آماده است.

صاحب‌خبر -

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای  خدمت رسانی در شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تدابیر لازم در حوزه بهداشت برای مأموریت ویژه شب‌های قدر صورت پذیرفته است و  همه خادمان حوزه بهداشت برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران رضوی در این ایام آماده هستند.

دکتر حمیدرضا قربان‌زاده افزود: در جلسه‌ای که با حضور مدیران مراکز ۵ گانه سطح شهر مشهد و همچنین روئسای شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد بر استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌های حوزه بهداشت در حرم مطهر رضوی، بقاع متبرکه، امامزادگان، مساجد، تکایا، هیأت مذهبی و دیگر محل‌های برگزارکننده مراسم احیاء تأکید شد.

وی همچنین  با اشاره به اینکه در دور نخست سفر‌های نوروزی امسال شهر‌های کاشمر، خواف و رشتخوار جزو شبکه‌های مؤفق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد  در حوزه بهداشت بود، بیان کرد: این شهر‌ها همچنین با مدیریت خود در بقاع متبرک،  امامزادگان سید مرتضی (ع)، سید حمزه (ع) و آرامگاه شهید مدرس، از حوادث ترافیکی پیشگیری و از مسمومیت‌های غذایی و  منواکسیدکربن، و بروز مشکل در زائران و مسافران نوروزی جلوگیری کردند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین به استقرار تیم‌های بهداشتی در کمپ غدیر، زائر شهر رضوی، داخل و محدوده حرم مطهر رضوی و دیگر محل‌های پر جمعیت در اسکان و تردد نیز اشاره کرد.

نظر شما