شناسهٔ خبر: 65894518 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: هنرآنلاین | لینک خبر

۱۰۰ جلد از آثار اندیشمندان مسیحی در مورد اهل‌بیت(ع) به چاپ می‌رسد

اسماعیلی: ۲۰ اثر از آثار اندیشمندان مسیحی در مورد اهل بیت(ع) آماده است که تا پایان ماه رمضان‌چاپ می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ در شصتمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور گفت: امسال برگزاری نمایشگاه قرآنی یک‌تجربه خیلی خوب بود و علی‌رغم اینکه شروع به کار نمایشگاه در روز اول سال نو بود استقبالی بیش از توقع ما صورت‌گرفت.

به گزارش گروه ادبیات خبرگزاری هنرآنلاین، اسماعیلی با بیان این مطلب افزود: اهتمام ما در وزارت فرهنگ این است که شورای فرهنگ قرآنی کشور در صدر فعالیت‌های دستگاه‌ها باشد و جلسات آن به صورت مرتب و معمول برگزار شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: ما در این نمایشگاه از ۲۶ کشور مهمان داریم و برخلاف دوره‌های قبل که بخش بین‌الملل بسیار نحیف بود، امسال این بخش فوق‌العاده بود و فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

وی بیان کرد: در این دوره از نمایشگاه فعالیت‌های بسیار متنوعی صورت گرفت مانند رونمایی از ۷ اثر اندیشمندان مسیحی در مورد اهل‌بیت(ع) تا مراسم ازدواج ۲۰ زوج که در نمایشگاه امسال صورت گرفت.

اسماعیلی در باره رونمایی از ۷ اثر اندیشمندان مسیحی در مورد اهل‌بیت(ع) تاکید کرد: تا امروز ۲۰ اثر از آثار اندیشمندان مسیحی در مورد اهل بیت(ع) آماده است که تا پایان ماه رمضان‌چاپ می‌شود و چاپ این آثار تا ۱۰۰ جلد هم ادامه خواهد داشت که آثار بسیار قابل توجهی به‌شمار می‌رود.

1448174_orig

نظر شما