شناسهٔ خبر: 65894251 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نماینده منتخب مردم دورود در مجلس خبر داد

عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم

نماینده منتخب مردم دورود در مجلس از روند تکمیل کتابخانه درجه یک دورود بازدید کرد و برای افتتاح آن در دولت سیزدهم قول پیگیری داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، روح‌الله لک علی‌آبادی در حاشیه بازدید از روند تکمیل کتابخانه درجه یک دو رود، اظهار کرد: این طرح ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم با تلاش مسئولان استانی و شهرستان در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد.

نماینده منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کتابخانه به بهترین امکانات تجهیز خواهد شد، افزود: این مجموعه در صورت بهره‌برداری پس از ۱۷ سال ۴۰ خدمت را به همشهریان دورودی ارائه می‌دهد.

سیدسجاد راستخانه، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان نیز با اشاره به اینکه در استان، ۱۰ طرح کتابخانه‌ای در دست ساخت است، گفت: با تکمیل این ۱۰ طرح، متراژ کتابخانه‌های لرستان ۱۶ هزار متر مربع افزایش پیدا می‌کند.

راستخانه افزود: سال گذشته ۱۰ هزار نفر به اعضای کتابخانه‌های لرستان اضافه شد و تعداد اعضا به ۴۰ هزار نفر رسید.

اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هم گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود، پیوست‌های فرهنگی دو رود تقویت خواهد شد و برنامه‌های مرتبط با موضوع کتاب و کتابخوانی در شهرستان گسترش خواهد یافت.

به گزارش ایمنا، در شهرستان دو رود به ازای هر ۱۰۰ نفر کمتر از یک مترمربع زیربنای کتابخانه‌ای وجود دارد که با افتتاح و بهره‌برداری از کتابخانه درجه یک این شهرستان، متراژ کتابخانه‌ها و سرانه کتابخانه‌ای دو برابر خواهد شد.

نظر شما