شناسهٔ خبر: 65893952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار همدان: جلوتر از دشمن باید حرکت کرد

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: جلوتر از برنامه های دشمن به ویژه در حوزه اجتماعی و فضای مجازی باید حرکت کرد تا توطئه های آنان را خنثی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز پنجشنبه در دیدار نوروزی با فرماندهان انتظامی همدان بیان کرد: مقابل دشمنان نباید همیشه پدافندی عمل شود بلکه به ویژه در مسائل اجتماعی باید چند قدم جلوتر حرکت کرد.

وی تاکید کرد: با اقدامات اجتماعی به خصوص در فضای مجازی اجازه عرض اندام به دشمنان نباید داد.

استاندار همدان گفت: پلیس این استان در همه حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی خوش درخشیده و عملکرد بسیار خوبی داشته است.

قاسمی فرزاد افزود: دشمنان هیچگاه دست از دشمنی برنمی دارند چرا که این نظام مقدس را مانع رسیدن به اهداف شوم خود می دانند.

وی اضافه کرد: دشمنان از هر حربه ای به خصوص جنگ ترکیبی برای ضربه زدن به مردم و خسته و ناامید کردن آنها بهره می گیرد.

استاندار همدان افزود: همواره مردم آگاه و هوشیار ما نشان دادند که فریب دشمنان را نخواهند خورد و با حضور موثر خود در انتخابات و مراسم های مختلف تمام قد از آرمان های مقدس این کشور دفاع کردند.

قاسمی‌فرزاد بیان کرد: امروز ماموران پلیس افتخار می کنند که تکیه گاه مردم هستند و برای امنیت و آرامش مردم جان خود را نثار می کنند تا مردم در آرامش، آسایش و امنیت زندگی کنند.

وی با اشاره به برنامه ریزی خوب پلیس برای نوروز بیان کرد: اقدامات خوبی در نوروز برای تامین امنیت شهروندان و مسافران صورت گرفته که این نشان از حضور فعال و شبانه روزی پلیس دارد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: اقدامات خوب و موثر پلیس موجب دستاوردهای مطلوبی در حوزه مقابله با جرایم شده است و در این ایام شاهد آرامش و امنیت خوبی در استان هستیم و پلیس مانند همیشه در عرصه های مختلف حضوری قوی و قدرتمند دارد .

نظر شما