شناسهٔ خبر: 65892576 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کار نیروی انتظامی نمونه‌ای از جهاد است

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا کار نیرو‌های انتظامی را نمونه‌ای از جهاد در راه خدا عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام صوفی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در محفل انس با قرآن کریم کارکنان پلیس خراسان‌جنوبی گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران رو به جلو و در حال پیشرفت است.

او افزود: نیروی انتظامی پارسال مأموریت‌های بسیاری را انجام داد و در همه مأموریت‌ها با تمام همت و توان خود پای کار آمدند و اکنون نیز مشغول تامین نظم و امنیت جامعه هستند.

حجت‌الاسلام صوفی با بیان اینکه کار نیروی انتظامی جهاد است، اظهار کرد: برای امنیت و راحتی و آسایش و آرامش دیگران، زندگی و وقت خود را وقف می‌کنید و جهاد همین است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا بیان کرد: یکی از خواسته‌هایی که ما از خداوند داریم، صداقت در عمل است و یکی از خواص کار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نیز همین است و هر چه قدر عمل خود را با صداقت بیشتری انجام دهیم اثر آن بیشتر خواهد بود.

او تصریح کرد: امنیت و موفقیت‌هایی که امروز در جمهوری اسلامی داریم نتیجه صداقت نیروی انتظامی در عمل است و هر چه قدر صداقت بیشتر خداوند به ما بیشتر کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

حجت الاسلام صوفی گفت: صداقت یکی از خواسته‌هایی است که در زیارت عاشورا داریم تا بتوانیم با صداقت پیش برویم و در عمل، گفتار، اراده، عهد و وفا و نیت و اعتقاد خود صداقت داشته باشیم.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه در اعتقاد و ایمان خود، صادق باشیم، عنوان کرد: در این صورت است که ایمان ما راسخ و عمل ما صادق می‌شود و وقتی بیاید درستی در کار و پرهیز گناه و معصیت و تقوای در دل هم می‌آید.

او عنوان کرد: تقوای در دل اگر باشد اعتقاد و ایمان تقویت می‌شود و سعادت انسان را به دنبال خواهد داشت و عمل صالح با اخلاص بیشتر انجام می‌شود و در این صورت است که تقوا کامل می‌شود.

حجت الاسلام صوفی با بیان اینکه نیروی انتظامی در عهد و وفای خود جهت تأمین امنیت به آرمان‌های انقلاب پایبند است، ادامه داد: لباس نیروی انتظامی مقدس است و مردم از شما انتظار خاصی دارند و باید خیلی مواظب این لباس باشید تا آبروی آن خدشه دار نشود و شأن و جایگاه این لباس را حفظ کنید.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: برخی از امر به معروف‌ها عملی است به طور مثال موقع اذان، به اقامه نماز بپردازید و چه عیبی دارد که در کنار جاده، نماز را اقامه کنید.

او با اشاره به اینکه آمار جرائم و تخلفات به لطف خدا در خراسان جنوبی کم است، گفت: کمترین تخلفات در این استان رخ می‌دهد، اما نظارت‌ها را کاهش ندهید و حتما حساس باشید.

نظر شما