شناسهٔ خبر: 65892444 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فیلم| بازدید مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان از مناطق سیل زده دلفان

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان به همراه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در بازدید از مناطق سیل زده بخش میربگ دلفان از نزدیک خسارات وارده را بررسی کردند.

صاحب‌خبر -

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: پس از بارش های خوب هفته جاری و گزارش های خسارات وارده بر اثر این بارش ها و قطع راههای ارتباطی شهرستان دلفان به همراه مدیرکل راهداری لرستان با حضور میدانی در مناطق آسیب دیده ،خسارات وارده را بررسی کردیم .

مهدی پازوکی افزود: دستور لازم برای بازگشایی موقت روستاهای که راه ارتباطی آنان مسدود شده بود، صادر شد و عوامل راهداری در حال برقراری ارتباط این روستاها هستند .

وی افزود: پل ده یوسفیان میربگ که محل تردد اهالی پنج روستاست، در جریان سیل ۹۸ آسیب دیده بود در بارش های اخیر نیز دستک های پل آسیب دیده که مردم برای تردد مشکل دارند .

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم تردد موقت را در این پل برقرار کنیم ، افزود: برای حل مشکل این پل، نیاز به ساماندهی و مهندسی رودخانه رضا ویس داریم که موضوع در جلسه‌ای با حضور معاونت امور هماهنگی عمرانی استانداری لرستان و مدیران مربوطه بررسی و ساماندهی و مهندسی رودخانه را با نظارت آب منطقه‌ای به بخش خصوصی واگذار خواهیم کرد .

وی یادآور شد: فرمانداران شهرستان های استان در حال برآورد خسارات وارده در جریان بارندگی‌های اخیر به استان لرستان هستند و به محض دریافت و جمع بندی آنرا به مدیریت بحران کشور ارسال خواهیم کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: تلاش برای بازگشایی موقت و ترمیم پل های آسیب دیده ادامه دارد.

مرتضی شیروانی افزود: پل ها و برخی مسیرهای ارتباطی نیاز به ترمیم و بازسازی دارند که همکاران فعالیت خود را آغاز کرده و امیدواریم با همکاری امور آب مشکل رودخانه رضا ویس که پل ده یوسفیان در آن واقع شده است را حل کنیم .

بارندگی های اخیر و طغیان رودخانه‌های رضا ویس و خسلگه ۳۵۰ میلیارد ریال خسارات به راههای ارتباطی شهرستان دلفان وارد کرد.

نظر شما