شناسهٔ خبر: 65892301 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم در گیلان رونمایی شد

رشت - ایرنا - همزمان با برگزاری گردهمایی سالانه فعالان قرآنی استان گیلان، برای نخستین بار در کشور صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم در رشت رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، گردهمایی سالانه فعالان قرآنی استان گیلان به همت جمعیت قرآنیان این استان روز پنجشنبه برگزار شد و برای نخستین بار در کشور از صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم با حضور آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و جمعی دیگر از استادان، پیشکسوتان و فعالان قرآنی رونمایی شد.

این صندوقچه با هدف تسهیل، تقویت و تشویق در برپایی محافل خانگی قرآن کریم طراحی شده و شامل ملزومات برپایی این جلسات است.

توجه به برگزاری و تقویت محافل خانگی قرآن کریم از جمله رویکردهای مجمع قرآنی عصر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی طی سال‌های اخیر بوده که اقدامات مرتبط با آن در قالب پویش‌های #ستاره های زمین و #آیه های زندگی انجام شده است.

برای رستگاری به قرآن پناه ببریم

نماینده ولی فقیه در گیلان در این مراسم اظهار کرد: همه انسان هادر معرض تیرها و وسوسه‌های شیطان قرار دارند؛ لذا همه وظیفه داریم از خود مراقبت کنیم تا شیطان در فراز و نشیب‌های زندگی ما را اسیر نکند که بهترین راه، پناه بردن به قرآن کریم و عمل به نصایح کلام خدا است.

آیت‌الله رسول فلاحتی با تاکید بر اینکه همه باید تلاش‌ کنیم تا راه رضای خدا نصیب ما شود، بیان کرد: انسان برای اثرگذاری عمل باید طالب رضای خداوند باشد در غیر این صورت عملش اثر نخواهد داشت.

نظر شما