شناسهٔ خبر: 65891849 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

امام جمعه کرمان در بازدید از پست نوروزی جوانان هلال‌احمر:

رانندگان توصیه‌های هلال‌احمر و پلیس را در سفر جدی گیرند

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان در حاشیه بازدید از پست خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی شهیده مکرمه حسینی با اشاره به اهمیت روحیه شادابی و نشاط در سفرهای نوروزی گفت: رانندگان توصیه‌های هلال احمر و پلیس را در هنگام مسافرت جدی بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از جمعیت هلال‌احمر؛_کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان در بازدید از ایستگاه خدمت‌رسانی هلال‌احمر کرمان به مسافران نوروزی در ورودی شهر کرمان با تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، گفت: اقدامات هلال‌احمر برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی که دلسوزانه انجام می‌شود، قابل تقدیر است.

 

وی با اشاره به اینکه نیروهای هلال‌احمر در نوروز مشغول خدمتگزاری به مسافرین هستند، افزود: هلال‌احمر مسئولیت بشردوستی و انسانی را دارد که نشان از آن است که انسان‌ها در برابر هم وظیفه دارند و هر طور که می‌شود باید به یکدیگر کمک‌رسانی داشته باشند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان کرمان با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به مردم و کمک به همنوع مسئله شرعی و دینی هم دارد، بیان کرد: کمک به یکدیگر دستور و حکم خداوند متعال است و ما نمی‌توانیم نسبت به هم‌نوع خود به‌ویژه در زمانی که نیاز به کمک دارد، بی‌تفاوت باشیم.

 

امام جمعه کرمان تصریح کرد: خیلی‌ها در جامعه هستند که تمایل به خدمت‌رسانی به مردم داشته و روحیه کمک کردن دارند، اما آموزش‌های لازم را ندیده‌اند که هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران این ظرفیت را ایجاد کرده است.

 

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه نیروهای هلال‌احمر آموزش‌های لازم را دیده‌اند و در زمان کمک‌رسانی بدون اینکه هیچ خطری فرد آسیب‌دیده را تهدید کند، این کمک‌ها را انجام می‌دهند، گفت: هلال‌احمر در امدادرسانی به حوادث بسیار خوب عمل کرده و به‌ویژه در ایام نوروز فعالیت خوبی دارد، که جای تقدیر دارد.

 

وی با توصیه به همه مسافران نوروزی، خاطرنشان کرد: از همه مسافران نوروزی و رانندگان درخواست دارم که برای حفظ جان خود و خانواده خود و اینکه یک سفر امن و ایمن را در پیش داشته باشند به توصیه‌های پلیس و نیروهای هلال احمر در جاده‌ها توجه کنند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در پایان با بیان اینکه نتیجه سفر باید شادابی و بهروزی باشد افزود: رانندگی مخاطره‌آمیز هم سفر انسان را از آنچه که هدف از سفر است دور می‌کند و هم جان انسان را به خطر می‌اندازند که باید از این نوع رانندگی‌ها اجتناب کرد. در هنگام سفر باید به تمام هشدارها و علائم رانندگی توجه داشت و توصیه‌های نیروهای خدمتگزار هلال‌احمر و پلیس را جدی گرفت.

برچسب‌ها:

نظر شما